El 90 por cientu de los gallegos cree que la TVG contribúi a promover la identidá propia de Galicia

Edificio de la TVG (A Coruña)
EUROPA PRESS - Archivo
Publicado 13/03/2018 20:12:48CET

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 13 Mar. (EUROPA PRESS) -

El 90 por cientu de los gallegos considera que la Televisión de Galicia contribúi a promover la identidá gallega, según una encuesta realizada pa Forta, la unión de canales autonómiques públiques d'España.

Asina, según esplica la TVG, la televisión autonómica gallega ye la que ta en "más sintonía colos rasgos culturales de los sos telespectadores" y de la Comunidá gallega.

Ello ye que la televisión gallega asítiase ocho puntos perriba de les siguientes nesti ránking, que son la catalana y l'andaluza. Los madrilanos son los que menos valoren la so canal autonómica, porque namás un 45 por cientu opina lo mesmo sobre Telemadrid.

Esti estudiu, que se presentó esti martes, tamién diz que la Gallega ye la televisión con una audiencia que la ve como empresa más moderna. Piensen asina'l 80 por cientu de los espectadores encuestaos.

INFORMACIÓN INTERESANTE

Amás, el 72,6 por cientu de los encuestaos cuenta que les autonómiques ufierten información interesante y próxima, mentes que pal 55 por cientu son les qu'atienden una mayor variedá de públicos y conteníos, un porcentaxe que llega al 65 por cientu ente los mozos de 15 a 35 años.

La encuesta tamién desvela que mesmo nes comunidaes que nun cuenten con canal autonómica consideren estos medios como los que más contribúin a mostrar la realidá y la cultura local y rexonal.

Pa esti trabayu demoscópicu, realizáu pola consultora GFK, realizáronse mil entrevistes. Fíxose con motivu del 35 aniversariu del empiezu de les primeres emisiones de les televisiones públiques autonómiques, que pal 70 por cientu de los españoles son un serviciu públicu necesario pa la sociedá nel so conxuntu.