Aviso: Esta noticia tiene más de un año. Última actualización: 18/11/2009 17:35

Anabel Santiago, Chus Pedro, Toli Morilla o Xune actuarán nos centros educativos pa fomentar la llingua

   Músicos y cantantes como Anabel Santiago, Chus Pedro (Nuberu), Toli Morilla o Xune (Dixebra), grupos de teatru como Quiquilimón, Kumen o Higiénico Papel, monologuistes como Milio'l del Nidu, o escritores como Vicente García Olvia y Iris Díaz Trancho, ofrecerán actuaciones, talleres y charres a los estudiantes de primaria y secundaria de tolos centros educativos que lo soliciten.

   Formen parte de l'Axenda Didáctica del Principáu, pal cursu escolar 2009-2010, que presentó güei en rueda prensa la directora xeneral de Política Llingüística, Consuelo Vega y el director xeneral de Polítiques Educatives, Juan José Sánchez Navarro, acompañaos en primer términu de la cantante Anabel Santiago, y la representante del grupu de teatru Producciones Quiquilimón, Rosa Garnacho.

   Trátase d'un conxuntu d'actividaes que la Conseyería de Cultura ofrez a los centros pa fomentar la llingua y la cultura d'Asturies. Los institutos y escueles interesaos puen yá formalizar la solicitú.

   En total son 24 actividaes, dividíes en trés disciplines: música, lliteratura y teatru. Les actuaicones musicales serán a cargu de Mestura, Xentiquina Xuacu Amieva (pa primaria), Anabel Santiago, Chus Pedro, Gabino Antuña, Diego Pnagua, Xosé Antón Fernández 'Ambás', Lisardo Prieto, Florentina Cuadriello, Mezá, Toli Morilla y Xune Elipe (secundaria).

   Les actividaes lliterarias corresponderán a Chechu García (sobre'l cómic n'asturianu), Iris Díaz Trancho (taller lliteariu infantil y xuvenil) Marisa López Diz y Vicente García Oliva.

   A lo último, prepararon representaciones teatrales los grupos: Asturmitomanía, Higiénico Papel, Milio'l del Nido (monologuista), Quiquilimón, Teatru Kumen, Yheppa, Eladio de Pablo y Teatru Margen.

   Será'l segundu añu en que s'entamen estes actividaes, que se desarrollen tanto n'asturianu como en fala d'occidente o gallego-asturianu. El pasáu añu tuvieron carácter esperimental y celebráronse en 40 centros de tola comunidá.

El vídeo comenzará después de segundos de publicidad.
Portal Turismo
 
la actualidad más visitada en www.europapress.es
La ola de frío se agudizará el fin de semana Diego y Ruiz acuerdan "seguir muy de cerca" y trabajar en el adelanto de las inversiones de Fomento en Cantabria Timerman viaja a la ONU para denunciar la "militarización"

www.europapress.es es el portal de actualidad y noticias de la Agencia Europa Press. Publicación digital auditada por OJD.
© 2012 Europa Press. Está expresamente prohibida la redistribución y la redifusión de todo o parte de los contenidos de esta web sin su previo y expreso consentimiento.