Ángel Garrido, escoyíu presidente de la Comunidá colos votos a favor de PP y Cs y l'oposición de PSOE y Podemos

El nuevo presidente de la Comunidad de Madrid, Ángel Garrido
EUROPA PRESS
Publicado 18/05/2018 15:02:08CET

MADRID, 18 May. (EUROPA PRESS) -

Ángel Garrido foi escoyíu presidente de la Comunidá de Madrid esti vienres pol Plenu de l'Asamblea, colos votos a favor del Partíu Popular y Ciudadanos y la oposición del Partíu Socialista y Podemos, depués de la dimisión de la expresidenta rexonal Cristina Cifuentes poles irregularidaes rellacionaes col so títulu de master y del vídeu onde aparez presuntamente robando unes cremes.

Garrido, designáu candidatu del PP pa tomar les riendes de la Comunidá pola dirección nacional, cuntó na segunda sesión del plenu d'investidura con 65 votos a favor (48 del PP y 17 de Cs) y 64 en contra (37 de PSOE y 27 de Podemos).

L'hasta agora presidente en funciones, nes sos palabres previes a la votación, pidió la confianza de la Cámara porque Madrid y los madrilanos "merecen" que'l programa de Gobiernu que presentó'l PP en 2015 siga siendo "desarrolláu y completáu" y pa que la X Llexislatura siga adelantre "con tolos sos oxetivos, presupuestos aprobaos y capacidá de xestión".

Sicasí, almitió que "nada funciona nunca por sí solu" y que ye necesaria una acción política, una iniciativa política basada na llibertá, la confianza na sociedá, na solidaridá y nos principios y valores que foron capaces de sacar al país en momentos difíciles".

Para eso, aseguró que va ufrir "siempre cercanía a los ciudadanos", teniendo en cuenta los sos "puntos de vista" y "necesidaes cotidianes". Va gobernar, dixo Garrido, con "vocación d'escuchar a toos" y por eso, solicitó la collaboración a toos porque "toos son Madrid". Ye "imprescindible", dixo, parl proyectu de "convivencia" más allá de los proyectos políticos.

Na mesma llinia, Garrido aseguró que va gobernar "con dedicación" y "seriedá" y cola visión que tien de la política basada en sirvir a los demás, con "compromisu y profesionalidá". "La gran meta de Madrid pasa per que esta empresa compartida de progresu cuente con toos y sía provechosa pa toos", añedió.

P'axabar, pidió la confianza pa construyir un Madrid "más prósperu y más xustu, equilibráu, vivu y curiosu, ensin imposiciones" con un proyectu políticu pa impulsar "al serviciu de los proyectos de vida de tolos madrilanos".

Contador