Bruxeles impón a Google una multa récor de 2.400 millones por abusu de posición dominante

Buscador de Google
PIXABAY
Actualizado: martes, 27 junio 2017 15:33


BRUXELES, 27 de Xunu (EUROPA PRESS)

La Comisión Europea impunxo esti martes a Google una multa récor, de 2.420 millones d'euros por abusu de posición dominante por favorecer de forma sistemática al so serviciu de comparanza de precios, Google Shopping, frente a los sos rivales nos resultaos del so buscador.

La cifra dobla la multa de 1.060 millones d'euros que l'Executivu comunitariu impunxo nel 2009 al grupu informáticu estaounidense Intel, daquella la mayor de la historia de la Unión Europea, tamién por abusu de posición dominante al tratar d'espulsar a los sos rivales del mercáu de microprocesadores.

Bruxeles envió un primer pliegu de cargos a Google n'abril del 2015 nel que denunció que la empresa reserva sistemáticamente un tratu favorable al so comparador de precios nes sos páxines de resultaos de busques xenerales.

Na so decisión d'esti martes, la Comisión Europea consideró que Google axudicó al so serviciu de comparanza de precios una ventaya "illegal" al otorga-y una posición "prominente" nos resultaos de busca, coles mesmes que "degradaba" la visibilidá de los resultaos sobre los sos rivales.

Bruxeles alvirtió amás a Google de que s'enfrenta a sanciones d'hasta'l 5% de la cifra de negocios media mundial d'Alphabet, la so empresa matriz, si en 90 díes nun pon fin a esta práctica.

La comisaria de Competencia, Margrethe Vestager, destacó nuna rueda de prensa que la compañía diseñó "munchos productos y servicios innovadores" que "marcaron la diferencia", pero criticó que la estratexa de Google no que cinca al so serviciu de comparanza de precios "nun se basaba namás n'atrayer a clientes faciendo meyor el so productu".

"Al contrario, Google abusó del so dominiu de mercáu como buscador promocionando'l so propiu serviciu de comparanza de precios nos resultaos de busca y degradando a los sos competidores", esplicó la comisaria danesa.

"Lo que Google fizo ye illegal baxo les normes europees. Niega a otres compañíes la oportunidá de competir n'igualdá de condiciones y de renovar. Y lo más importante, niega a los consumidores europeos una verdadera elección de servicios y los beneficios completos de la innovación", añadió.

Asturianu ofrecido por