Cinco deteníos por torturar y robar a un activista ecoloxista en Cáceres

Publicado: jueves, 19 enero 2017 14:37

MÉRIDA, 19 de Xineru (EUROPA PRESS)

La Guardia Civil detuvo a cinco mozos de delles poblaciones cacereñes por torturar a un vecín de Talaveruela (Cáceres) pa roba-y unes plantes de marihuana y el dineru procedente d'una venta de ganáu, y a otru más por un delitu de receptación.

La víctima de la "brutal mayada" ye Fernando Llorente Arrebola, un conocíu activista ecoloxista y miembru del Conseyu Ciudadanu Autonómicu de Podemos n'Estremadura, al qu'hubo qu'ingresar nel Hospital Campo Arañuelo de Navalmoral de La Mata, y darréu treslladalu a la UCI de la Infanta Cristina de Badajoz.

A los cinco deteníos presuntos autores de la paliza a la víctima impuntáron-yos delitos de robu con violencia, detención illegal y pertenencia a grupu criminal.

Los fechos produxéronse'l pasáu 14 de payares cuando la Guardia Civil del Puestu de Villanueva de la Vera tuvo conocencia d'un robu con violencia na población de Talaveruela (Cáceres), nel que la víctima sufriera una "brutal mayada".

La Guardia Civil entamó entós una serie d'investigaciones que col fin d'esclarar los fechos, constatando, de les manifestaciones daes pola víctima y de la inspección ocular realizada nel llugar, que la vivienda, aisllada y ubicada en zona rural a cuatro kilómetro de la población de Talaveruela, resultó asaltada por un grupu de mozos que simulando perdese buscaben "setes, armaos con distintos oxetos".

Ente ellos un táser y un esprái de defensa personal, colos qu'amenorgaron al morador de la vivienda, solmenándo-y "una brutal mayada, torturándolu una vez que lu ataron a un bancu, onde-y punzaban con una llima ya inclusive llegaron a amenazalu con corta-y los deos de la mano con un hachu si nun-y indicaba'l llugar onde guardaba'l dineru de la venta d'oveyes vendíes diba dellos meses y "la gueta del plantíu particular de mariguana".

Los asaltantes llevaron un botín d'ochocientos euros, dos plantes de marihuana, un móvil, un ordenador portátil, una motosierra y ferramientes d'usu cotidianu, según informó la Guardia Civil nuna nota de prensa.

El modus operandi, y el fechu de que la víctima fuera un activista ecoloxista de Talaveruela y miembru electu del Conseyu Ciudadanu Autonómicu de Podemos n'Estremadura, fizo que la Guardia Civil abriera delles llinies d'investigación pal esclaramientu de los fechos, dao que too apuntaba a que la víctima vixilárenla o conociérenla los integrantes del grupu criminal.

INFORMACIÓN NEL MÓVIL

El teléfonu móvil de la víctima foi clave pa la investigación, dao que'l mesmu vendióse a un mozu de Coria qu'apocayá cambióse a la población sevillana de Gerena, quien lu detuvieron por un delitu de receptación d'efectos sustrayíos al mercar el móvil de la víctima, el cuál llevaba nel momentu de la detención y que-y intervinieron.

La "frivolidá del grupu" ponse de manifiestu nes investigaciones de la Guardia Civil, al comprobar los axentes que tres el robu realizárense llamaes telefóniques col móvil de la víctima a persones del entornu de los asaltantes. Esta información, xunto col dessarrollu de les investigaciones, permitió que fuera desfilvanándose'l grupu y consiguiérase la identificación de los sos integrantes.

Mientres díes 17 y 18 de xineru realizóse la fase d'esplotación de la Operación "Arrebola", na que se procedió a la detención de los cinco integrantes del grupu criminal encargáu del asaltu a la casa, siendo toos ellos mozos de la provincia de Cáceres que residen nes poblaciones de Coria (dos), Losar de la Vera, Viandar de la Vera y Moraleja, como presuntos autores d'un delitu de robu con violencia, detención illegal y pertenencia a grupu criminal. Otra persona resultó detenida como supuesta autora d'un delitu contra'l patrimoniu por receptación d'efectos sustraíos.

Tolos deteníos cuenten con antecedentes policiales por dellos delitos, destacando ente ellos los delitos de robu con fuerza ya intimidación.

Asturianu ofrecido por