Aviso: Esta noticia tiene más de un año. Última actualización: 08/02/2010 18:20
Redada en un campo de refugiados

Decenes de palestinos firíos n'enfrentamientos cola Policía israelí

   Decenes de palestinos resultaron firíos esti llunes demientres los violentos enfrentamientos qu'estallaron nel campu de refuxaos de Shufat, próximu a Xerusalén, dempués de que la Policía israelí entrare nel mesmu pa proceder a detener a delles persones, según informa l'axencia palestina Maan, que precisa qu'ente los firíos hai periodistes.

   Los incidentes entamaron cerca del control militar na entrada principal del campamentu, dempués de que mozos palestinos llanzaren piedres y botelles vacíes a los axentes israelís. Los soldaos respondieron llanzando gases llarimosos y granaes aturulladores y disparando bales recubiertes de goma, precisó l'axencia. Ente los firíos, según Maan, figura un cámara de la cadena Al Yazira, asina como trés soldaos israelís que sufrieron firíes leves.

    Hores antes, les fuerces israelís rexistraren los barrios d'As-Salam, Ras Jamis y Ras Shahada, del campamentu, asitiáu al norte de Xerusalén Este, y arrestaren a unos 60 palestinos vinculaos a Al Fatá y otros grupos. Demientres la redada, ficiérose rexistros casa por casa en busca d'armes.

   Fontes policiales israelís citaes por Maan indicaron qu'once de los deteníos taben buscaos y precisaron que la operación continúa. El campu de refuxaos de Shufat acueye a más de 25.000 refuxaos palestinos.

El vídeo comenzará después de segundos de publicidad.
Portal Turismo
 
la actualidad más visitada en www.europapress.es
Un empleado de Apple confirma varias características del iPad 3 La ola de frío se agudizará el fin de semana Sobresaliente 'Cum Laude' para la tesis de Camps

www.europapress.es es el portal de actualidad y noticias de la Agencia Europa Press. Publicación digital auditada por OJD.
© 2012 Europa Press. Está expresamente prohibida la redistribución y la redifusión de todo o parte de los contenidos de esta web sin su previo y expreso consentimiento.