La Eurocámara refuga la moción de censura contra Juncker pol casu 'Lux Leaks'

Actualizado: jueves, 27 noviembre 2014 13:03

ESTRASBURGU (FRANCIA), 27 de Payares (EUROPA PRESS)

El plenu de la Eurocámara refugó esti xueves -por una amplia mayoría de 461 votos en contra, 101 votos a favor y 88 astenciones- la moción de censura plantegada polos euroescépticos y la ultraderecha contra'l presidente de la Comisión, Jean-Claude Juncker, pol escándalu desveláu por 'Lux Leaks' de los acuerdos secretos que Luxemburgu firmó con multinacionales p'acortar el pagu d'impuestos mientres él yera primer ministru.

En contra de la moción de censura votaron la gran mayoría de populares, socialistes, lliberales, verdes ya hasta de los eurodiputaos d'Izquierda Unitaria. Esti últimu grupu trataba d'axuntar firmes pa presentar la so propia moción de censura pero a lo último votó en contra para nun vinculase cola estrema derecha.

La moción promovióla'l grupu Europa de la Llibertá y de la Democracia Directa -nel que s'encuadren los eurodiputaos del británicu UKIP de Nigel Farage y del italianu Movimientu Cinco Estrelles, de Beppe Grillo- y contó col apoyu de parlamentarios sin inscribir, ente ellos la presidenta del Frente Nacional Francés, Marine Le Pen.

El testu de la moción de censura denunciaba que los Estaos miembros de la UE perdieron "miles de millones d'euros n'ingresos fiscales potenciales de resultes de los agresivos réximes d'elusión del impuestu de sociedaes establecíos en Luxemburgu mientres el periodu nel que'l nuevu presidente de la Comisión Europea, Jean-Claude Juncker, ocupó'l cargu de primer ministru".

Amás, acusaba al propiu Juncker de responsable directu de les polítiques de "elusión fiscal" y consideraba "intolerable qu'una persona responsable d'agresives polítiques de elusión fiscal ocupe'l puestu de presidente de la Comisión Europea".

El presidente de la Comisión llegó a almitir qu'hubo "escesiva inxeniería fiscal" en Luxemburgu, anque siempre repite qu'esti tipu d'acuerdos esisten en 22 Estaos miembros, y dexó les manos llibres a la comisaria de Competencia, Margrethe Vestager, pa qu'investigue si estos acuerdos yeren illegales (yá lo ta faciendo nos casos d'Amazon y Fiat).

Amás, Juncker anunció nueves midíes pa combatir la elusión fiscal per parte de multinacionales, sobremanera la creación d'una base común del impuestu de sociedaes y l'intercambiu automáticu d'información ente los Estaos miembros de decisiones tributaries antemanaes que beneficien a esti tipu de compañíes.

Asturianu ofrecido por