Fapas responsabiliza al Principáu del aumentu del daños del llobu a la ganadería

Manada de llobos comiendo carroña
FAPAS
Actualizado: viernes, 27 mayo 2016 20:10

UVIÉU, 26 de Mayu (EUROPA PRESS)

Fondu pa la Protección d'Animales Selvaxes (Fapas) emitió una nota de prensa na qu'acusa a la Conseyería de Desarrollu Rural del Gobiernu asturianu de fomentar coles sos polítiques l'aumentu de daños del llobu a la ganadería. "La responsabilidá de la Conseyería de Desarrollu Rural ye total", afirmaron.

L'asociación entregó unos datos estadísticos que reflexen el continuu aumentu de daños de llobu n'Asturies, un 12,79% d'aumentu ente los años 2011 y 2015, magar "la matanza de llobos" que'l Gobiernu Rexonal lleva a cabu n'Asturies mientres estos años.

"La matanza indiscriminada ta llevando la población de llobos a una situación crítica de desestabilización, y la so respuesta ye un aumentu d'ataques de llobu a la ganadería, sobremanera, nes árees de monte estremeres con otres comunidaes autónomes", argumentaron dende Fapas.

Según esplicaron, trátase "d'una respuesta natural" del llobu porque esos abatimientos fai-yos perder la so capacidá de capturar preses naturales, al baxar el númberu d'individuos de los grupos familiares a los que "maten indiscriminadamente polos guardes del Principáu qu'actúen baxi les ordes de la Conseyería".

Fapas faló de "acosu" a los grupos familiares de llobos, lo que causa esa "desfragmentación". A ello, añaden una "política de l'Alministración Rexonal que consiste na eliminación sistemática de carroñes na naturaleza qu'históricamente s'utilizó como alimentación polos llobos y otres especies".

Trátase, argumentaron, d'una situación que conocen los técnicos de la Conseyería porque na so calidá de biólogos saben la respuesta de los llobos cuando los maten o se-yos esanicia una fonte d'alimentación como son les carroñes.

Asturianu ofrecido por