Feijóo va sondiar a los presidentes provinciales pa saber la opinión de "la mayoría" pero evita dicir a quien apoya

Pablo Casado y Feijóo
EUROPA PRESS
Actualizado: miércoles, 18 julio 2018 17:38

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 18 Jul. (EUROPA PRESS) -

El presidente de la Xunta y del PPdeG, Alberto Núñez Feijóo, va sondiar a los presidentes de les cuatro provincies gallegues pa conocer la opinión de "la mayoría" de los compromisarios gallegos, pero evitó esclariar si él va dar a conocer enantes del Congresu d'esta fin de selmana a quién va apoyar.

Preguntáu directamente por voces qu'apunten a que Pablo Casado cuenta col so respaldu, desmintiólo y dixo que sería una falta de "respetu" qu'un dirixente utilizara la so posición "preeminente" pa prefixar o condicionar la opinión de los delegaos.

Con too, esti martes, el presidente del PP d'Ourense, Manuel Baltar, anunció'l so apoyu a la exvicepresidenta del Gobiernu, Soraya Sáez de Santamaría, que visitó'l llunes Pontevedra y Santiago y anunció que, si gana'l Congresu popular, va abrir el cursu políticu en Galicia, cada añu nuna provincia.

Mentes los plazos cuerren, aceleren los contactos y el llunes pasáu la exsecretaria xeneral del PP, María Dolores de Cospedal, que quedó fuera de la guerra na primera vuelta pero a la que la militancia gallega apoyó de forma mayoritaria, dio'l so respaldu a Pablo Casado.

Precisamente, l'exvicesecretariu de Comunicación del PP dixo esti miércoles que nel so proyectu "entra tol mundu", incluyida Soraya Sáenz de Santamaría, y afirmó que'l presidente del PPdeG y de la Xunta ye una "referencia imprescindible" y tien que tener un "papel nacional relevante".

Amás, esti martes Casado y Santamaría axuntáronse en Xénova unos 40 minutos pero d'esi alcuentru nun trescendió nengún alcuerdu. En díes pasaos, Feijóo mostróse partidariu de la unidá, anque matizó que podría llegar nes víspores al cónclave o depués de la fin de selmana congresual.

Asturianu ofrecido por