BARCELONA, 18 de Xunu (EUROPA PRESS)
L'abogáu de la infanta Cristina, Miquel Roca Junyent, aseguró esti martes que Facienda equivocóse señalando que la fía'l rei Juan Carlos vendió ente'l 2005 y el 2006 trece finques por más de 1,4 millones d'euros, pero anunció que nun va presentar nenguna querella al respecto: "Asegurómos que non".
"Si hai errores, hai errores", dixo Roca a los medios de comunicación a la puerta del so despachu, onde declaró que nun solo cree que l'Axencia Tributaria equivocóse, sinón que tamién lo afirma.
L'abogáu de la infanta indicó que confía nos procedimientos xudiciales y qu'hai que dexar que la xusticia faiga'l so trabayu --anque dacuando s'equivoque--, y mostróse partidariu de que la Fiscalía investigue les fueyes rexistrales correspondientes a caún de los inmuebles supuestamente vendíos pol so cliente, dao que "los errores corríxense".
Esti llunes, Facienda almitió nun validar los datos sobre la venta de les 13 finques n'Alicante, Almagro (Ciudá Real), Arenys de Mar (Barcelona) y Pilar de la Covanosa (Alicante) que supuestamente la Infanta Cristina vendió por 1.435.603 euros ente'l 2005 y el 2006, poco dempués de sustanciase la compra por 5,8 millones d'euros de la so casa nel barriu barcelonés de Pedralbes.
Según l'Axencia Tributaria, los datos facilitaos al xuez instructor del casu Nóos, José Castro, vienen de "terceros", en cumplimientu de los deberes de suministru de la información qu'impón la normativa tributaria, pero que nun pudieron valorase xurídicamente por Facienda.
Pela so parte, la Fiscalía tamién anunció que va estudiar l'informe sobre les propiedaes de la infanta, y un voceru de la casa'l rei atribuyólo a un erru.