L'axente Wilson alega que nun yera la so intención matar a Michael Brown

Prueba de la Fiscalía relativa al axente Darren Wilson
HANDOUT . / REUTERS
Actualizado: miércoles, 26 noviembre 2014 16:10

NUEVA YORK, 26 de Payares (EUROPA PRESS)

L'axente Darren Wilson, autor de los disparos qu'acabaron cola vida de Michael Brown en Ferguson (Misuri) defendió que nun yera la so "intención" matar al mozu negru y dixo tener la conciencia "tranquila", dao que respondió a una potencial amenaza d'acuerdu a los protocolos establecíos.

Wilson dio a ABC News la so versión de los fechos, na primer entrevista que concede dende que'l gran xuráu de Misuri decidiera nun presentar cargos contra él polos fechos del 9 d'agostu.

L'axente esplicó que s'alcontró con Brown y con un amigu, Dorian Johnson, cuando se dirixía a comer nel so coche. Los dos mozos caminaben per metá de la cai y el policía pidió-yos que se subieren a la cera, pero nun ficieron casu.

"Michael Brown averóse ya intercambió delles palabres esplícites conmigo", esplicó Wilson, n'alusión a espresiones como "¡qué-y dean a lo que digas!". L'axente confirmó qu'éstes fueron les primeres palabres del mozu.

Nesi momentu, Wilson asegura que se dio cuenta de que Brown y Johnson encaxaben cola descripción de dos lladrones y solicitó asistencia per radio a otres patrulles. Intentó aparcar y salir del so vehículu, pero quedó "atrapáu" por culpa de Brown, que-y torgaba abandonar el coche.

"Usé la mio puerta pa emburrialu y glayé-y que s'apartara. Entós, él emburrió la puerta y empezó a mirame", nun intentu d'amedraname, recordó. "Cuando-y devolvió la mirada, empezaron a volar puñaes", añadió.

Foi entós cuando l'axente --según la so versión-- dio marcha atrás y empezó a realizar disparos d'alvertencia. Tres la "segunda ronda", Brown nun s'amedranó y empezó a averase hacia Wilson: "Miré'l cañón de la mio arma y disparé".

"CONCIENCIA LLIMPIA"

Frente a les crítiques, el policía insistió en que fizo lo correcto y esclaró que nun yera la so "intención" matar a Brown. "La razón pola que tengo la mio conciencia llimpia ye porque sé que fice bien el mio trabayu", defendió na entrevista.

Wilson sí llamentó los incidentes posteriores y espresó les sos condolencies a los padres de Brown. Sicasí, almitió que "nada de lo que puea dicir" va poder devolver la vida a esti mozu o "facer sentir meyor a los padres".

Asturianu ofrecido por