Les primaries de la FSA a la presidencia del Principáu van ser el 10 de xunu

Executiva de la FSA en L.Luarca.
FSA-PSOE. - Archivo
Publicado 23/04/2018 18:43:18CET

UVIÉU, 23 Abr. (EUROPA PRESS) -

La Comisión Executiva Autonómica de la FSA-PSOE aprobó por unanimidá, na xunta celebrada esta tarde, la so propuesta de calendariu pa les primaries a la presidencia del Principáu d'Asturies. La Comisión Executiva va dar cuenta d'esta propuesta y esplicar nel Comité Autonómicu que se va celebrar el sábadu próximu.

Según señalaron al traviés de nota de prensa, agora correspuende a la Comisión Executiva Federal decidir sobre esto. "Tenemos que recordar que ye competencia esclusiva de la Executiva Federal que lidera Pedro Sánchez la convocatoria efectiva de les primaries, tal como establez el Reglamentu Federal nuevu", indicaron.

Por esta razón, la Comisión Executiva de la FSA-PSOE llindase a realizar una propuesta, quedando a la espera de qu'ésta sía examinada a nivel federal.

Les feches claves de la propuesta de la FSA-PSOE son la votación pa escoyer al candidatu a la presidencia del Principáu, el domingu, 10 de xunu de 2018; la presentación de precandidatures, el 11 y 12 de mayu de 2018; la recoyida d'avales, 14 al 26 de mayu de 2018; y la campaña d'información, 31 de mayu al 9 de xunu de 2018.

Nestes elecciones primaries van participar los cuasi 8.000 militantes de la Federación Socialista Asturiana

La secretaria d'organización, Gimena Llamedo, esplicó, que va selmanes la Executiva Federal treslladó la so "esmolición" pol debate sobre la candidatura a la presidencia del Principáu d'Asturies.

"Coles mesmes, planteónos la so propuesta d'adelantar les primaries al mes de xunu pa cerrar el debate mentáu y poder centrase asina tolos esfuercios en reconectar a la FSA-PSOE cola sociedá asturiana", indicó, pa señalar que va ser la militancia la que decida col so votu'l candidatu y el proyectu políticu p'Asturies.

"Por eso, va ser la militancia socialista asturiana la que llibremente decida'l futuru del proyectu del cambiu. Los y les militantes vuelven tener la palabra", sentenció.