Martínez diz que la Llei de Mocedá ye ún de los compromisos d'esta Llexislatura

Publicado 14/06/2018 15:00:29CET

UVIÉU, 14 Jun. (EUROPA PRESS) -

El conseyeru de Presidencia y Participación Ciudadana, Guillermo Martínez, defendió esti xueves nel Parllamentu asturianu que la Llei de Mocedá nueva como ún de los compromisos del Gobiernu pa la llexislatura actual y indicó que la mesma va afitar el calter integral y trasversal de les midíes en materia de mocedá.

Martínez, en respuesta a una entruga de la diputada de Ciudadanos Diana Sánchez, indicó que'l Gobiernu si considera que la mesma va cuntar con once artículos y que esta va ser un bon preséu pa desarollar les polítiques que permitan solucionar los problemes de la mocedá.

El conseyeru recordó a la diputada de Ciudadanos que'l ritmu de tramitación d'una llei nun depende única y namás de l'acción del Gobiernu. Sicasí, recordó qu'entá hai plazu pa que entre na Cámara na llexislatura actual.

Per otru llau, la diputada de la formación naranxa, Diana Sánchez agoró que l'anteproyectu de llei nun va entrar na Cámara na llexislatura actual y amás consideró que l'anteproyectu mentáu nun ye más que "una mera llista de bones intenciones".

Contador