Merkel caltién la so "firme voluntá" de pactar una reforma de la UE con Macron

Emmanuel Macron, durante una entrevista
REUTERS / POOL NEW
Publicado 16/04/2018 20:28:05CET

BERLÍN, 16 Abr. (DPA/EP) -

La canciller d'Alemaña, Angela Merkel, repitió esti llunes la so "firme voluntá" de llegar a un alcuerdu col presidente de Francia, Emmanuel Macron, pa rellanzar el procesu de reforma de la Unión Europea, a pesar del escepticismu mostráu por un sector de la Unión Cristianu Demócrata (CDU).

"La firme voluntá de buscar un camín común ta ehí", afirmó esti llunes el portavoz del Gobiernu alemán, Steffen Seibert, nuna comparecencia énte los medios. La canciller tien previstu informar esti martes a la CDU y al so sociu bávaru (CSU) de los planes a esti respectu.

Merkel y Macron esperen presentar el so plan conxuntu pa reformar la UE na xunta de finales de xunu, pa lo que va ser clave la que dambos líderes mantengan esti xueves en Berlín. Seibert almitió qu'existen puntos comunes pero tamién "diferencies", anque confía en que pueda haber alcuerdu.

Un documentu internu del grupu parllamentariu de la CDU recueye l'escepticismu d'una parte del partíu, que dulda de que'l bloque comunitariu pueda cuntar con un presupuestu común y un únicu ministru de Finances, tal como propón el presidente de Francia.

Contador