La nueva tributación de la indemnización por despidu tien efectos dende esti vienres

Actualizado: viernes, 1 agosto 2014 15:06

MADRID, 1 d'Agostu (EUROPA PRESS)

El Gobiernu aprobó esti vienres la reforma fiscal, qu'eleva'l mínimu exentu de la tributación de la indemnización por despidu a 180.000 euros, nueva fiscalidá que va tener efectos dende güei mesmu, 1 d'agostu del 2014.

Amás, el proyectu de llei inclúi tamién como novedá sobre'l testu inicial que les indemnizaciones por despidu que se llogren de manera fraccionada en dellos años tamién puean esfrutar del amenorgamientu del 30% que tienen esti añu cuando se cobren d'una sola vez por considerase renta irregular.

Otra de les novedaes ye que los contribuyentes mayores de 65 años van tener una exención pa les ganancies patrimoniales derivaes de la tresmisión de cualquier bien del so patrimoniu siempre que l'importe llográu, con una llenda máxima de 240.000 euros, se reinvierta na constitución de rentes vitalicies que complementen la pensión.

De la mesma manera, el proyectu de llei añede a los dos supuestos de lliquidez esti añu regulaos pola llei de planes y fondos de pensiones, que son el desempléu de llarga duración y la enfermedá grave, ún nuevu: l'antigüedá mayor de 10 años de les aportaciones.

D'esta manera, va poder disponese antemanadamente de les aportaciones a planes de pensiones, planes de previsión aseguraos, planes de previsión social empresarial y contratos de seguru acordaos con mutualidaes de previsión social, que tengan más de diez años d'antigüedá, lo mesmo que de los rindimientos xeneraos poles citaes aportaciones.

Asturianu ofrecido por