Pablo Iglesias defende la protesta contra la investidura pero nun apoya'l lema

Actualizado: jueves, 30 marzo 2017 2:36

MADRID, 25 d'Ochobre (EUROPA PRESS)

El secretariu xeneral de Podemos, Pablo Iglesias, aseguró esti martes que la so formación ve "de primeres" con simpatía la manifestación promovida pola Coordinadora 25 el día de la investidura de Mariano Rajoy pel entornu del Congresu, pero aseguró que la so obligación esa xornada será defender la so posición mientres l'alderique parlamentariu, anque puea "saludar les razones" de la protesta. Sicasí, evita apoyar el so lema.

Na rueda de prensa qu'ofreció nel Congresu tres reunise col rei en Zarzuela, Iglesias esplicó que'l protagonismu no que se refier a esa protesta debe de ser de los movimientos sociales que decidieron convocala y que, amás, la so obligación esi día será defender la posición de Podemos nesi alderique d'investidura.

"Podremos saludar con simpatía, pero hasta ehí", atayó, en señalando qu'anque puean "tar d'acuerdu coles razones" que motiva la convocatoria d'esta marcha, que va tener llugar ente Neptuno y Sol el día de la votación definitiva de la investidura de Rajoy, "nun puen sustituyir a los movimientu sociales.

Sicasí, defendió que, acudan o non, los diputaos n'España nun tienen reservaos los sos derechos civiles y que ye daqué avezao que participen en manifestaciones. "Si tengo ocasión, voi saludar la movilización, pero'l protagonismu nun ye tantu de los diputáu. Anque dalgunos podamos saludalo, el protagonismu ye de la xente", remachó.

"SOI DUEÑU DE LES MIOS PALABRES", LOS CONVOCANTES, DE LES SUYES

Tocantes a los lemes de la marcha, que va denunciar que la de Rajoy va ser una investidura "ilexítima", Iglesias evitó pronunciase en concreto sobre esa apreciación y defendió que, al so xuiciu, trátase d'una "investidura histórica" porque "inaugura una triple alianza que representa un antes y un dempués nel sistema políticu español".

"Yo soi dueñu de les mios palabres y calificativos, y los convocantes de la protesta son dueños de les suyes, como ye lóxico en democracia", aseguró, en señalando, eso sí, que "en concencia qu'hubo presión de los poderes fácticos pa que'l PSOE apurra'l Gobiernu al PP".

Según el líder de partíu moráu, esa presión "foi enorme" y, poro, d'equí p'alantre puede albidrase, al so xuiciu, "lo que va pasar": que "el PP, el PSOE y Ciudadanos van tar d'acuerdu nes cuestiones estratéxiques" mientres tola llexislatura.

Asturianu ofrecido por