El Papa esixe a los empresarios que "abran los güeyos" y que nun se queden "de brazos cruciaos" ante'l paru

Papa Francisco habla sobre el paro
REUTERS
Actualizado: miércoles, 23 abril 2014 13:24

ROMA, 23 Abr. (EUROPA PRESS) -

El Papa esixó a los empresarios que "abran los güeyos" y que nun se queden "de brazos cruciaos" ante'l paru, mientres l'audiencia xeneral d'esti miércoles. Asina, pidió-yos que cumplan tolos esfuerzos de "creatividá y arrogancia" pa prender de nuevu "la esperanza" del trabayu.

Francisco amosóse "murniu" y "conmocionáu" porque ayeri recibió un vídeu de los trabayadores de la fábrica de Luchini "que va cerrar" y rezó por ellos. Amás, describió que les sos cares taben pintaos de "murnia" y "esmolición" y espresó que "namá piden el derechu al trabayu", daqué esencial pa poder tener una vida digna" y pa poder "curiar y alimentar" a los fíos.

Nesta llinia, el Pontífiz manifestó la so "cercanía" y "oración" a tolos que tán en paru y pidió-yos que caltengan "la esperanza encendida".

Na tradicional catequesis de los miércoles, esplicó que ye un erru "buscar vida nes coses muertes" y punxo d'exemplu la autocomplacencia, los poderes terrenales o les vanidaes mundanes como'l dineru y l'ésitu. Asina, señaló que les coses muertes van poder dar allegría "un día, o un mes" pero que son coses que "güei tán y mañana non". "Por esto ye tan importante buscar a Cristu ente los vivos", sorrayó.

Tamién pidió en diverses ocasiones a los pelegrinos aconceyaos en San Pedro que repitan por qué se busca "ente los muertos" lo que "ta vivu" y amestó qu'esta entruga ayuda a "superar la tentación de mirar escontra tras" porque la Resurrección "ye perenne".

Nel so discursu, señaló directamente a los que se sienten "abandonaos polos amigos" ya inclusive "por Dios", a los que "perdieron toa esperanza", a los que se sienten "prisioneros de los sos pecaos", a los que se cierren en sí mesmos "dempués d'un erru" porque toos tienen "la necesidá de recordar" la Bona Noticia de la Resurrección.

De nuevu, preguntó a los miles de persones aconceyaes na Plaza de San Pedro por qué se busca ente los muertos lo que ta vivu" y pidió que cuando tornen a el so cases faigan esta entruga dende "el corazón".

Asina, precisó que "nun ye fácil" tar abiertu a Jesús, que la Resurrección "nun se da por descontáu" y que, por eso, l'Evanxeliu amuesa distintes reacciones, como la de María Madalena que llora o la del Apóstol Tomás, que precisa "tocar" pa creer.

Por eso, sorrayó que fai bien "confrontarse" coles distintes reacciones ante la Resurrección, de la que manifestó que Cristu ta equí pa correxir lo que se fixo de manera equivocada y que ye l'únicu "que puede dar verdadera esperanza".

Finalmente, sorrayó qu'esta selmana ye "la selmana de l'allegría" pola Resurrección de Jesús, que ye "allegría verdadero y fondo" y que ta basada na certidume" de que Dios "ta vivu y operante na Ilesia".

Tres la catequesis de l'audiencia xeneral, el Papa estimó los mensaxes que recibiera pa felicita-y la Pascua y les oraciones de parte de neños, nuevos, comunidaes parroquiales y distintos grupos de la que pidió que sigan orando por él.

Asturianu ofrecido por