El PSOE avisa de que los ataques a les sos sedes nun-y van facer recular na so decisión d'esterrar a Franco

Adriana Lastra en Oviedo
EUROPA PRESS - Archivo
Publicado 02/08/2018 16:54:57CET

MADRID, 2 Ago. (EUROPA PRESS) -

La vicesecretaria xeneral del PSOE, Adriana Lastra, sorrayó esti xueves que los ataques que sufrieron les sedes del partíu nos últimos díes en protesta pola decisión de sacar el cuerpu del dictador Francisco Franco del Valle de los Caidos nun-y van facer recular na so decisión.

"Quiciabes si pasara hai 30 años podríamos tener dalguna medrana, agora namás provoca pena qu'haya personaxes que se dediquen a atacar a partíos que tomen decisiones que faen que la nuestra democracia sía meyor", dixo.

Lastra empezó la rueda de prensa convocada na sede del partíu pa valorar los datos del Barómetru del CIS espresando la so "solidaridá colos compañeros" que vieron como les agrupaciones y les 'cases del pueblu' del PSOE foron oxetu de pintaes y pasquinos.

Asina, dexó clara la "fortaleza" de la decisión del Gobiernu y confirmó que namás ta buscando'l meyor preséu llegal pa poder facelo. Lastra puntualizó que tán valorándose distintos escenarios y que probablemente se faiga pela vía d'un real decretu, pero nun precisó cuándo lo aprobará'l Conseyu de Ministros.

Contador