El PSOE critica la "indolencia y desdexación de funciones" de la Conceyala de Cultura de Xixón

PLENO MUNICIPAL DE GIJÓN
EUROPA PRESS
Publicado 16/04/2018 16:35:31CET

XIXÓN, 16 Abr. (EUROPA PRESS) -

La conceyala del Grupu Municipal Socialista nel Conceyu de Xixón Lara Martínez criticó esti llunes la "indolencia" de la conceyala de Cultura, Montserrat López, a la hora de tratar la información relativa a los proyectos más importantes de la so área, como son Tabacalera y la Escuela de Comerciu antigua.

Martínez, al traviés d'una nota de prensa, incidió en que va una selmana que formularon entrugues de dambos temes pa ser contestaos na Comisión de Cultura d'esti llunes, y, sicasí, la conceyala dixo desconocer les respuestes.

Sobre esto, indicó qu'esta situación repitióse de manera "siguida" pola conceyala de Cultura, a la qu'acusó de "desdexación de funciones" y de tener abandonaes "dafechu" les sos árees.

Martínez, coles mesmes, concretó que López nun supo dicir cuándo se va a abrir al públicu o cómo se va a xestionar la Escuela de Comerciu, nin tien una previsión certera de cuándo van rematar les obres en Tabacalera.

Sobre la Escuela de Comerciu, el PSOE remarcó que la obra remató hai ocho meses pero les instalaciones namás s'abrieron parcialmente y nin los espacios d'asociaciones, nin la Sala d'Estudiu, nin la Oficina d'Información Xuvenil nin el restu de dependencies puen utilizase con normalidá. Tamién se refirió a los constantes cambios nos plazos de Tabacalera.

"Ta perbién la so esmolición pol argayu de Casu, pero la ciudadanía estimaría-y que dedicara tolos sos esfuercios a Xixón, onde la cultura hai tiempu que ta abandonada", indicó-y a la edil.

Contador