PSOE y Podemos rexistren un pidimientu pa forzar a Rajoy a acudir al Congresu por 'Gürtel' esti branu

Pablo Iglesias (izquierda) con Pedro Sánchez.
PSOE
Actualizado: jueves, 27 julio 2017 13:46


MADRID, 27 de Xunetu (EUROPA PRESS)

El PSOE y Uníos Podemos formalizaron esti xueves nel Congresu'l pidimientu d'un Plenu estraordinariu pa que'l presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy, dea cuenta en sede parlamentaria de los casos de corrupción que, como Gürtel, afecten al PP.

Al cabu de la so declaración como testigu nel xuiciu sobre la primer etapa de la trama Gürtel, el secretariu xeneral de Podemos, Pablo Iglesias, avanzó que falaría col so homólogu del PSOE, Pedro Sánchez, pa forzar la comparecencia urxente de Rajoy nel Plenu de la Cámara.

Sicasí, Sánchez, en rueda de prensa posterior a la d'Iglesias, namás pidió la dimisión inmediata de Rajoy tres la so declaración ante l'Audiencia Nacional y nun avanzó cuál sería la posición de los socialistes ante la ufierta d'Uníos Podemos.

FALARON ESTA MAÑANA

A lo último, dambos dirixentes políticos conversaron esta mañana y acordaron rexistrar un pidimientu conxuntu pa convocar nos próximos díes a la Diputación Permanente del Congresu --l'órganu que sustitúi al Plenu en periodos non ordinarios de sesiones-- pa que se debata la celebración d'un Plenu estraordinariu nel que Rajoy esplique los motivos polos que se niega a asumir les responsabilidaes polítiques" polos casos de corrupción qu'afecten al PP.

Trátase de la primer iniciativa que'l PSOE y Uníos Podemos presenten conxuntamente nel Congresu dempués de que les partes acordaren establecer una mesa de coordinación parlamentaria pa trabayar sobre aquellos asuntos, sobremanera de l'axenda social, nos que pudiera haber ciertu consensu.

La fecha de la celebración d'esa Diputación Permanente va tener que fixala la presidenta del Congresu, Ana Pastor, y PSOE y Uníos Podemos tendrán que buscar apoyos ante'l restu de la oposición pa poder forzar esi Plenu. Pel momentu, Ciudadanos avanzó que nun piensa apoyala.

Asturianu ofrecido por