Toxo encamienta a espulsar del sindicatu a los implicaos nes tarxetes 'black'

Ignacio Fernández Toxo
EUROPA PRESS
Actualizado: viernes, 24 octubre 2014 11:08


MADRID, 24 d'Ochobre (EUROPA PRESS)

La Comisión d'Investigación interna qu'abrió CC.OO. p'analizar lo asocedío colos seis miembros del sindicatu que recibieron tarxetes 'black' de Caja Madrid encamentó a la organización a castigalos cola máxima sanción que recueyen los Estatutos de la central: la espulsión de CC.OO.

Según anunció en rueda prensa'l secretariu xeneral de CC.OO., Ignacio Fernández Toxo, la Executiva del sindicatu fizo suya esta propuesta de la Comisión d'Investigación, qu'agora tendrán qu'executar los rganos que lleven los espedientes de los afectaos: la Unión de Madrid, la Federación de Servicios y la mesma dirección confederal del sindicatu nel casu de Rodolfo Benito.

Si a lo último los órganos instructores deciden la espulsión, como asina dio a entender Toxo que va asoceder, los seis implicaos (Francisco Baquero, Antonio Rei, Rodolfo Benito, Juan José Azcona, Pedro Bedia y Gabriel Moreno) veríense afectaos. Los cuatro primeros tán yá de baxa nel sindicatu y los dos segundos suspendíos cautelarmente de militancia.

Una espulsión supondría que los que yá tán de baxa, si soliciten el reingreso en CC.OO, quedaríen fuera con toa probabilidá, mientres que Bedia y Moreno, los únicos que nun marcharon del sindicatu tovía, quedaríen espulsaos.

"Proponemos la espulsión, que ye la máxima sanción que recueyen los nuesos Estatutos, pero agora van ser los órganos instructores los que tendrán de determinar si esta propuesta tien consistencia, que paez que sí", dixo Toxo, qu'encamentó a la Unión de Madrid y a la Federación de Servicios del sindicatu a actuar con rapidez nesta cuestión.

El dirixente de CC.OO., al que "nun-y consta" que nengún de los implicaos devolviera'l dineru que gastó con estes tarxetes, sorrayó que'l sindicatu siéntese "avergoñáu" pola actuación d'estes persones y pidió perdón a l'afiliación y a la ciudadanía por lo asocedío.

"CC.OO débese a los afiliaos y a los trabayadores. Estes tarxetes actuaron a manera de sobresueldos. Yeren opaques pa la sociedá, pa Facienda y pal sindicatu, y nun valen paños calientes nin caben escuses. Nin si quier palabres dures, porque éses tamién les lleva'l vientu. Hai qu'actuar. Y les conclusiones de la comisión d'investigación son incontrovertibles y vienen demostrar que los conseyeros de CC.OO abusaron de les tarxetes negres. Polo que nos paez pertinente proponer la espulsión del "sindicatu", esplicó Toxo, qu'aseguró que nada de lo que gastaron los miembros de CC.OO coles tarxetes foi a parar a les arques del sindicatu.

Asturianu ofrecido por