El TSXC almite a trámite la querella de Fiscalía contra Forcadell

Actualizado: jueves, 30 marzo 2017 4:35

BARCELONA, 25 d'Ochobre (EUROPA PRESS)

Tribunal Superior de Xusticia de Catalunya (TSJC) almitió a trámite la querella de la Fiscalía contra la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, por desobediencia y prevaricación al dexar votar les conclusiones de la comisión d'estudiu del procesu constituyente, magar l'avisu del Tribunal Constitucional (TC), como comunicó esti martes a Forcadell un funcionariu na cámara.

Según informaron fontes xudiciales, el tribunal almite la querella de la Fiscalía, que pidía citar a declarar a Forcadell como investigada por adoptar acuerdos contrarios al ordenamientu xurídicu "con total despreciu a la Constitución" y a los pronunciamientos del TC, anque tovía nun hai fecha pa la so declaración.

La sala d'almisión de lo civil y penal, formada pol presidente del TSJC, Jesús María Barrientos, y los maxistraos Carlos Ramos y Maria Eugènia Alegret, reunióse esti llunes mientres más de trés hores pa deliberar sobre la querella, que considera que Forcadell permitió aprobar una resolución que trata de descinvular a les instituciones catalanes del sistema constitucional, "dinamitando el sistema de distribución de competencies estatales.

La maxistrada instructora Maria Eugènia Alegret va ser la encargada agora de siguir cola instrucción de la querella, dempués de considerar el TSJC nun autu que nesti estadiu "la valoración tien de llendase a un xuiciu de credibilidá sobre la calificación delictiva de los fechos denunciaos y la so presunta atribución al querelláu o denunciáu".

Sicasí, maticen que nesti momentu procesal nun puen nin tienen qu'ofrecese mayores esplicaciones nin pruebes, dao que "la resolución d'almisión ye precisamente la qu'abre la investigación xudicial".

Un funcionariu xudicial personóse a les 11.02 hores nel Parlament, tal como taba previsto, y notificó a Forcadell la decisión cuando taba reunida na Xunta de Voceres, y agora tien trés díes pa presentar un recursu de súplica.

La Fiscalía Superior de Catalunya presentó la selmana pasada la querella al TSXC --pola condición d'aforada de Forcadell--, na que'l fiscal superior, Jose María Romero de Tejada, acusóla d'adoptar acuerdos "claramente contrarios al ordenamientu xurídicu".

Según él, Forcadell actuó con "una voluntá inequívoca ya irreversible de llevar alantre'l so proyectu políticu pola fuerza de los fechos consumaos, con total despreciu a la Constitución" y de los pronunciamientos del Constitucional.

Forcadell impulsó un trámite constitucionalmente ilexítimu, viciáu de raigañu por falta absoluta de competencia y "estravagante de les xenuines funciones parlamentaries de les que taba investida", caltién la querella.

Asturianu ofrecido por