El president de Paradores subratlla que el futura instal·lació a Eivissa reactivarà el turisme i generarà riquesa

 

El president de Paradores subratlla que el futura instal·lació a Eivissa reactivarà el turisme i generarà riquesa


Actualizado 17/06/2010 20:15:06 CET

MADRID, 17 Jun. (EUROPA PRESS) -

El president de Paradores, Miguel Martínez, ha subratllat avui a Madrid que el futur parador d'Eivissa contribuirà a "reactivar encara molt més" el turisme en aquest destí i generarà riquesa econòmica tenint en compte que, a banda dels clients que acudeixin, aquestes instal·lacions generen llocs de treball directes i indirectes.

Així ho va detallar avui Martínez qui ha presentat al museu Thyssen-Bornemisza el llançament de 'Paradors Actiu', una xarxa social pròpia en què ha realitzat una inversió "que no supera els 30.000 euros" per a aquest primer any, als quals seguiran altres 10.000 euros en els anys subsegüents.

El president de Paradores va incidir en la reactivació de l'activitat turística que suposarà el nou parador, en una zona "fort per si mateix" en la recepció de visitants com és el cas d'Eivissa i Balears, a més de convertir-se en un valor afegit més a la important promoció amb la qual compte l'illa.

"Crec que complirà aquestes premisses i es notarà, sens dubte, amb la restauració d'un castell tan emblemàtic com el que se'n va a ubicar el nou parador", ha afegit a continuació Martínez.

També va incidir que aquest nou "aparador virtual" va orientat als joves i al turisme internacional per "fer planter" per a la demanda de Paradores, aspecte en el qual influirà "que se sàpiga que hi ha un parador a Eivissa".

Sobre el llançament de 'Paradors Actiu', Martínez ha explicat que al costat d'aquesta xarxa social es posaran en marxa altres iniciatives encaminades a "esprémer les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies", després d'haver aconseguit duplicar del 8,9% al 19% el percentatge de reserves que es realitzen a través de la seva web durant els últims 18 mesos.

Aquesta nova xarxa social, la primera posada en marxa per una cadena hotelera a Espanya, és una comunitat dirigida especialment "a aquells usuaris interessats en el turisme actiu", facilitant "una total interacció" mitjançant eines que permeten compartir experiències, opinions, contactes, articles, fotografies o vídeos.

La informació del lloc s'estructura a través de cinc comunitats temàtiques, com són 'Aire lliure i ecologia', 'Art i patrimoni', 'Gastronomia i celler', 'Esports d'aventura' i 'Fotografia'.

Segons ha explicat Martínez, aquesta iniciativa "no pretén competir amb les xarxes socials més populars", com 'Facebook', 'Twitter', 'Flickr' o 'YouTube', sinó, "utilitzar-les i interactuar amb elles".

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para analizar su navegación y ofrecerle un servicio más personalizado y publicidad acorde a sus intereses. Continuar navegando implica la aceptación de nuestra política de cookies -
Uso de cookies