Sol Meliá presenta 50.000 habitacions des de 49 euros per incentivar les reserves anticipades


Actualizado 22/10/2010 19:55:53 CET

MADRID, 22 Oct. (EUROPA PRESS) -

Sol Meliá ha llançat la seva tradicional oferta promocional de 50.000 habitacions des de 49 euros, en hotels urbans i de vacances de totes les seves marques a Espanya i resta d'Europa, per a aquelles reserves que es realitzin fins al 4 de novembre i gaudeixin abans del 10 de gener de 2011.

La companyia de la família Escarrer busca amb aquesta campanya, que ja ha llançat durant els últims anys, incentivar la venda anticipada d'habitacions en períodes d'alta ocupació, en períodes pròxims al pont de Tots Sants, la Immaculada i Nadal, entre d'altres.

Les reserves poden realitzar-se des de Solmelia.com, al telèfon de reserves (902 144 444) o a través de les agències de viatge als hotels Sol, Tryp, Meliá, Innside, ME i Gran Meliá. Amb aquesta promoció, l'hotelera vol incentivar les reserves a través dels seus canals de distribució propis com la pàgina web.

El web de Sol Meliá --que rep tres milions de visites mensuals juntament amb el call centre-- esperen finalitzar l'exercici amb unes vendes superiors als 130 milions d'euros, un 10% més que en 2009. A més, el número total d'habitacions venudes a través d'aquests canals ha crescut un 3% en els nou primers mesos de l'any respecte al 2009.

Solmelia.com, disponible en nou idiomes, ha presentat al començament de l'any la primera web adaptada per a telèfons mòbils, i fa un mes va llançar les seves pròpies aplicacions de reserva per als smartphones iphone, BlackBerry i Android, com a resposta als nous hàbits de consum. Per incentivar l'ús d'aquest nou servei, els clients que optin a les 50.000 habitacions, rebran 1.000 punts extra del programa Mas de fidelitat de la companyia.