Uns 2.000 comerços se sumaran aquest mes a la campanya promocional nadalenca 'Palma, tot un centre de diversió'


Actualizado 04/12/2009 19:09:15 CET

PALMA DE MALLORCA, 4 Dic. (EUROPA PRESS) -

Uns 2.000 comerços se sumaran aquest mes a la campanya promocional nadalenca 'Palma, tot un centre de diversió', dels quals la meitat ja s'han adherit a aquesta iniciativa, presentada avui a la seu de la Cambra de Comerç de Mallorca, i que tindrà el seu tret de sortida aquesta mateixa tarda amb una actuació sorpresa que s'oferirà als ciutadans en els principals carrers comercials del centre de la ciutat.

Aquesta nova edició de la campanya ha estat presentada pel president de la institució cameral, Joan Gual; el portaveu de la Fundació IBI Comerç, Pere Pons; el responsable del IDI, Àngel Pujol, i la regidora de Relacions Institucionals, Turisme, Comerç i Consum, Joana Maria Borràs, entre d'altres. Tots van coincidir que es tracta d'una iniciativa consolidada i d'èxit, tot i que també que el Nadal serà complexa des del punt de vista comercial.

Per la seva banda, l'edil ha destacat el "suport decidit" que des de la seva àrea de gestió ve donant, any rere any, a 'Palma, tot un centre de diversió', que s'espera que canalitzi més de 100.000 cartes als Reis d'Orient dels nens de Palma, a través dels arbres-bústia instal·lats per tota la ciutat. Tot i que el programa previst inclou actes de dinamització infantil, alguns d'ells, en les places de l'Olivar, Santa Pagesa i Madrid; així com el Parc de Sa Riera i al de Ses Estacions.

Els al voltant de 2.000 comerç participants en el programa nadalenc premiaran la fidelitat dels seus clients amb cupons amb els quals els nens podran gaudir de les atraccions que s'han emplaçat en aquests punts, a més de muntar al 'trenet' que recorre el centre de la ciutat i participar en el sorteig de nombrosos premis, entre els quals destaquen fins a deu per valor de 300 euros en targetes 'Compra Fàcil' de 'Sa Nostra', així com bicicletes, estades en hotels, tractaments de bellesa i sessions de spa.

Pel que fa als arbres-bústia es troben ubicats en les places Alexandre Jaume, Santa Pagesa, Alexander Fleming i Madrid; la Via l'Argentina, la Via Sindicat, les galeries de la Plaça Major, el Passeig des Born; als carrers, Jaume II, Jaume III, Sant Miquel, Velázquez, Oms, 31 de desembre, Indústria, Sant Ferran i Manacor. Així com en els mercats municipals de Santa Catalina i Pere Garau.

La campanya 'Palma, tot un centre de diversió', que durarà fins al dia 9 de gener, té un cost que puja a 220.000 euros, dels quals la Cambra de Comerç de Mallorca aporta 120.000 euros, l'Ajuntament altres 70.000 euros i, els restants 30.000 euros, van a càrrec de les patronals sectorials, Afedeco i Pimeco.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para analizar su navegación y ofrecerle un servicio más personalizado y publicidad acorde a sus intereses. Continuar navegando implica la aceptación de nuestra política de cookies -
Uso de cookies