BARCELONA, 1 Oct. (EUROPA PRESS) -
La patronal d'apartaments turístics de Barcelona, Apartur, ha posat en marxa un segell de qualitat per als propietaris i gestors de pisos turístics que premiï la professionalitat i les bones pràctiques.
Segons un comunicat d'aquest dijous, l'objectiu d'aquest reconeixement és garantir "serveis de qualitat superior a l'estàndard, el compliment de la normativa, la realització de publicitat no enganyosa i la transparència".
Apartur s'encarregarà de la supervisió dels pisos que sol·licitin en segell i podrà retirar-ho si considera que s'incompleixen les condicions.
ATENCIÓ AL VEÍ
La patronal també ha informat que està preparant una oficina d'atenció al veí que reculli, a través d'un telèfon 24 hores, les inquietuds dels ciutadans que conviuen amb apartaments turístics i eradicar problemes que puguin causar.
"Una vegada tinguem constància, l'entitat s'oferirà a fer de mediadora entre les parts per resoldre el conflicte", asseveren.