Danone inverteix 10 milions en el seu nou iogurt gelat creat a Barcelona

El Presidente De Danone J. Robles Y El Alcalde X. Trias Probando El Yolado
EUROPA PRESS
Actualizado 11/05/2012 15:35:09 CET

BARCELONA, 11 May. (EUROPA PRESS) -

El president de Danone, Javier Robles, ha presentat aquest divendres el seu nou projecte, el iogurt cremós 'Yolado', creat al centre d'Investigació Daniel Carrasco de Barcelona, pensat perquè els usuaris puguin congelar-lo en les seves llars, i per al qual s'han invertit 10 milions d'euros.

El director de Màrqueting de Danone, Santiago Mier, ha explicat que la producció del 'Yolado' es farà des de la fàbrica d'Aldala (València), i ha destacat que des de dilluns tindrà una "distribució notòria" a Espanya, i no ha volgut descartar una pròxima incorporació a mercats com el portuguès així com fora de la Península.

"Barcelona és una verdadera locomotora per a la nostra empresa i una verdadera plataforma de llançament", ha assenyalat Roures, i ha destacat que aquest nou producte segueix el focus principal de la companyia, basat en els productes nutricionals i sans.

Ha recordat que a la ciutat s'han llançat altres productes destacats de l'empresa com Danacol i la crema, però també ha servit com a plataforma per exportar-los al món, i ha destacat que la ciutat és una "palanca fonamental de creixement" en moments de crisi.

L'alcalde, Xavier Trias, qui ha assistit a la presentació, ha volgut assenyalar que Barcelona té la capacitat per estar oberta a tot el món, un aspecte que també demostra Danone, en paraules de l'alcalde.

Ha destacat els beneficis que aporten aquest tipus de productes per a la salut, i ha assenyalat que el suport a les empreses, com Barcelona ha fet amb Danone, és la "forma de crear riquesa" en moments de crisi.

Aquest iogurt gelat representa una "nova categoria" per a la companyia, segons Mier, ja que s'ha creat després de dos anys d'investigació al centre de Barcelona amb un equip de més de 30 professionals, i forma part de la Unitat d'Innovació i Nous Negocis de Danone.

El 'Yolado' s'oferirà en cinc sabors --natural, llimona, maduixa, fruites del bosc i stracciatella-- i es distribuirà en dos formats: individual i familiar.

Es podrà adquirir en el lineal de refrigerats, al costat dels iogurts tradicionals, per a la seva posterior congelació, i segons Mier, aquest fet permetrà que no es perdi qualitat del producte en el trajecte després de la compra ja que no haurà risc que es descongeli a l'arribar a casa.

Europa Press Comunicados Empresas
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para analizar su navegación y ofrecerle un servicio más personalizado y publicidad acorde a sus intereses. Continuar navegando implica la aceptación de nuestra política de cookies -
Uso de cookies