As empresas galegas abusan das notas de prensa o que provoca que comuniquen peor, segundo os medios

Actualizado 22/05/2007 16:24:02 CET

Un estudio ínstaas a dar "o salto" a través de fórmulas de I+D para buscar novas ferramentas e canles comunicativas

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 22 May. (EUROPA PRESS) -

O 98% das empresas galegas vinculan ser máis competitivas con comunicar ben. Non obstante, dentro da denominada tripla hélice (administración pública, universidade e empresa) é vista polos xornalistas como a que "peor comunica" por abusar das notas de prensa que é a canle "peor considerada" polos medios porque son "moi comerciais, falta información e pouco divulgativas"

Así constátase no primeiro estudio sobre a 'Competitividade e a Comunicación de Galicia' realizado entre 60 empresas galegas e medio centenar de xornalistas pola Universidade de Santiago de Compostela e a Consultura Torres e Carreira (TYC) e onde a principal conclusión que se extrae é: "menos nota de prensa e máis contacto persoal".

Esta é a localización que realizou na rolda de prensa de presentación do informe o director xeral de Torres e Carreira, Xurxo Torres, quen aconsellou ás empresas galegas a "dar un salto" e a través de fórmulas de I+D que busquen "novos canles e ferramentas comunicativas cos medios" no que predomine o contacto directo, sobre todo, tendo en conta que un 45% das consultados opina que a comunicación podería mellorar a súa situación e o 78% ven aos medios como unha "oportunidade" máis que unha "ameaza" (o 15%) para a proxección da súa actividade.

Unha visión que provoca o 71% das empresas galegas conten con departamento de comunicación propio e o 50% integrado por catro ou cinco persoas, "unha estrutura moi superior á que tiñamos en mente antes de iniciar o traballo", admitiu na presentación o coordinador do estudio e profesor da USC, Xosé Ramón Pousa.

"As empresas sen equipos de comunicación non teñen moito que facer e están derrotadas no ámbito competencial", atribuíu outro dos coordinadores do estudio e profesor da USC, Víctor Freixanes, como motivo desta alta porcentaxe de sinaturas con este tipo de gabinete.

ACABAR COA CULTURA DA "TENDA DA ALDEA"

Non obstante, Xurxo Torres aclarou que son as empresas de innovación, servizos e turismo as que máis importancia lle dan ás estratexias comunicativas fronte ás de actividades "industriais e fabrís", ao considerar estas sinaturas que esta función non lle é necesaria, "cando a comunicación é moito máis que simple publicidade, lembroulles Xosé Ramón Pousa.

Ao respecto, Freixanes admitiu que a cultura emprendedora galega aínda está "excesivamente pegada" á "cultura da tenda da aldea: onde está mesturado o pemento, coas alpargatas, o viño do priorado e o bacallau", explicou. "E se non se sae da cultura da tenda, mal asunto", concluíu.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para analizar su navegación y ofrecerle un servicio más personalizado y publicidad acorde a sus intereses. Continuar navegando implica la aceptación de nuestra política de cookies -
Uso de cookies