GKN investirá 17 millóns na súa planta de Vigo

Vigo Feijoo Gkn
Foto: EUROPA PRESS/REMITIDO
Actualizado: viernes, 21 noviembre 2014 18:51

Feijóo anima as auxiliares a diversificar clientes e seguir o exemplo de GKN "para non depender" solo de Citroën

   VIGO, 21 Nov. (EUROPA PRESS) -

   GKN Driveline investirá 17 millóns de euros na súa planta de Vigo, no marco do seu novo Plan Industrial 2014-2018, co fin de "transformar a fábrica" dende o punto de vista tecnolóxico, de maquinaria e de fluxos, para "manter a actividade a longo prazo" e conservar "o tamaño da organización".

   Así explicouno o director da factoría, Juan Antonio Lloves Guntín, en declaracións aos medios, tras unha visita realizada á planta polo presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, e o conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde.

   Lloves Guntín sinalou que xa se puxo en marcha unha primeira fase do plan cunha inversión de 3 millóns de euros, e recalcou que o 50 por cento do que se inverta nesta planta "recae en provedores galegos".

   Esta inversión e este plan industrial son, segundo o director de GKN en Vigo, "o correcto" e "o que hai que facer para poder seguir aquí", e manter o liderado no sector da industria de compoñentes da automoción. "Isto permite ter as condicións para seguir pelexando para preservar a produción (*) e é unha aposta moi forte por preservar o tamaño da organización", indicou.

   Lloves Guntín recordou que a planta viguesa sufriu os efectos da crise no sector e que, no ano 2009 chegou a perder o 40 por cento da produción e tivo que aplicar un ERE suspensivo a todo o equipo, incluídos directivos. Agora, esa produción recuperouse e non se perdeu persoal, uns éxitos que atribúe á dedicación dos traballadores e á capacidade de innovación tecnolóxica.

FITOS TECNOLÓXICOS

   O director de GKM Driveline Vigo sinalou que a planta alcanzou un dos seus grandes fitos no campo da innovación, ao deseñar dúas novas tecnoloxías para os sistema de transmisión que, nun prazo de 15 anos, "estarán na metade dos coches fabricados".

   Trátase das aplicacións PX-DTF, que xa están no mercado nos coches Fiat; e da SX 6, que se empezará a incorporar en modelos de Opel a partir do ano que viene."Es un cambio tecnolóxico moi relevante, e sairá de Vigo", insistiu.

   Actualmente, a planta viguesa ten 870 empregados, exporta 21 países e envía pezas a 54 fábricas do mundo de practicamente todos os construtores. Ademais, segundo confirmou o seu director, presentou oferta para prover de pezas a PSA Vigo en caso de que se adxudique as novas furgonetas.

FEIJÓO

   O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, que visitou a fábrica este venres xunto co conselleiro de Economía e Industria, eloxiou a capacidade tecnolóxica desta planta, que é "un exemplo do coñecemento aplicado á innovación e do a ten que facer neste sector en Galicia".

   Así mesmo, valorou a súa capacidade de diversificar os seus clientes, e recordou que tan só un 3 ou 4 por cento da súa produción vai destinada á planta viguesa de PSA Peugeot Citroën. A ese respecto, invitou outras empresas do sector de compoñentes a seguir o seu exemplo "para non depender dunha soa multinacional".

   Por outra banda, o presidente galego recordou que "o alto compoñente tecnolóxico e a capacidade para innovar" son "claves" no sector da automoción, e deben ser "artífices do despegue industrial de Galicia".