Inditex gaña 2.341 millóns en nove primeiros meses do seu ano fiscal, un 6% máis

Actualizado: miércoles, 13 diciembre 2017 9:11

MADRID/SANTIAGO, 13 Dic. (EUROPA PRESS) -

Inditex rexistrou un beneficio neto de 2.341 millóns de euros durante o nove primeiros meses do seu exercicio fiscal (desde o 1 de febreiro ao 31 de outubro), o que supón un aumento do 6% respecto ao mesmo período do exercicio anterior, segundo informou este mércores a compañía téxtil galega.

As vendas situáronse en 17.963 millóns de euros, un 10% máis respecto ao mesmo período do ano anterior cando creceron un 11%, mentres que o resultado bruto de explotación (Ebitda) alcanzou os 3.819 millóns de euros, un 6% superior ao de hai un ano.

Así mesmo, o crecemento das vendas en tenda e 'online' a tipos de cambio constante no período comprendido entre o 1 de novembro e o 11 de decembro deste ano foi do 13%.

A marxe bruta, pola súa banda, creceu un 9%, até 10.319 millóns de euros, e representou o 57,4% das vendas.

O grupo mantivo neste período un "forte" desempeño operativo e continuou tanto co desenvolvemento global do modelo integrado de tendas e venda 'online' da compañía, como coa profundización na estratexia de apertura e reforma de tendas 'flagship' nas principais arterias comerciais do mundo e na optimización da superficie comercial da compañía, que crece en todas as áreas xeográficas.

Respecto ao modelo 'online'/'offline', o presidente da compañía, Pablo Isla, destacou a xestión "cada vez máis integral" da plataforma, o que se traduce en servizos de valor para o cliente, como o 'same day delivery', que está dispoñible xa en Madrid, Londres, París, Istambul, Taipei e Xangai e o 'next day delivery', en España, Francia, Reino Unido, Polonia, China e Corea do Sur.

A eles súmanse a implantación de puntos de recollida automatizada de pedidos 'online' nas tendas ou a transición simultánea en tenda física e 'online' das coleccións, tanto entre temporadas como nas novidades que chegan ás tendas online e físicas dúas veces por semana.

Ao longo do exercicio, o grupo, que alcanzou as 7.504 tendas, mantivo a expansión global do seu modelo integrado de tendas e venda 'online', cun incremento da superficie comercial en todas as áreas xeográficas.

No primeiros nove meses do seu ano fiscal Inditex abriu 212 tendas en 52 mercados e elevou a 94 o número de mercados nos que está presente, após a apertura en Minsk (Bielorrusia) en agosto de destacadas tendas de Zara, con máis de 4.000 metros cadrados, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Zara Home e Oysho.

TENDAS

A apertura de tendas físicas produciuse en todas as áreas xeográficas, coa incorporación de establecementos "moi relevantes" de todas as cadeas, segundo destacou a firma.

En concreto, Inditex abriu 74 tendas en Europa, 48 no continente americano e 90 en Asia e resto do mundo, e todos os formatos comerciais do grupo incrementaron o seu número de tendas.

Con relación á plataforma online, Inditex alcanza xa os 45 mercados, após o lanzamento das operacións da tenda virtual de Zara.com en India en outubro. A plataforma online de Zara tamén iniciou as súas vendas na primeira parte do ano en Malaisia, Singapura, Tailandia e Vietnam.

Entre as aperturas destacan a macrotienda Zara de 6.000 metros cadrados en Castelá 79 en Madrid (España); a primeira tenda de rúa de Zara en Bombai, con 4.800 metros cadrados no Ismail Building recuperado desta forma para a cidade; ou as novas tendas flagship Zara Cloud Nine,de 2.200 metros cadrados, en Xangai (China) ou Zara Hanoi (Vietnam) de 4.500 metros cadrados, ambas as abertas no mes de novembro.

A elas súmanse as aperturas de Zara en Estados Unidos, onde nos últimos meses abríronse novas tendas en California, New Jersey, Michigan e Florida, esta última no mes de novembro.

En Canadá, a insignia do grupo abriu nos últimos meses tendas en Toronto, Calgary e Halifax. Ademais, Zara rexistrou aperturas significativas en China, en cidades tan relevantes como Harbin, Shenzen, Hangzhou, Chongquing, Yiwu e Xangai.

Así mesmo, o grupo renovou os seus convenios de investimento social orientados ao emprego e á axuda de emerxencia con Médicos Sen Fronteiras (MSF), á vez que se celebrou o X Aniversario do Acordo Marco entre Inditex e IndustriALL Global Union e mantívose un novo encontro coa Organización Internacional do Traballo (OIT) para o seguimento de proxectos en común.