A venda de coches sobe un 9,6% en febreiro en Galicia, ata 2.969 unidades

Concesionario de coches
EUROPA PRESS
Actualizado: lunes, 2 marzo 2015 14:44

O mercado automobilístico español pecha o mes cun volume de 86.717 operacións

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 2 Mar. (EUROPA PRESS) -

A venda de turismos en Galicia subiu un 9,6% en febreiro en Galicia en relación co mesmo mes do ano anterior, ata alcanzar as 2.969 unidades, segundo datos das asociacións de fabricantes (Anfac), concesionarios (Faconauto) e vendedores (Ganvam).

Desta forma, as operacións galegas representaron un 3,4% de cota do conxunto do mercado automobilístico español, que pechou o mes cun volume de 86.717 operacións, un 26,1% máis.

Por provincias, a maior cantidade de vehículos vendidos o segundo mes do ano correspondeuse con A Coruña, con 1.299 (+6,56%). Seguírono Pontevedra, con 941 (+9,67%); Lugo, con 384 (+17,07%) e Ourense, con 345 (+13,49%).

Entre xaneiro e febreiro, mentres, a Comunidade galega rexistrou un total de 6.018 unidades vendidas, un 15,7% máis que no mesmo período de 2014, e o que supón un 3,9% de cota de mercado.

DATOS ESTATAIS

No conxunto estatal, nos dous primeiros meses do ano, as entregas de coches alcanzaron unha cifra de 154.836 unidades, o que representa unha suba do 26,7% ao comparalo co primeiro bimestre do exercicio anterior.

As tres asociacións explicaron que este sensible incremento das matriculacións nacionais en febreiro e no que vai de ano é consecuencia do impulso derivado do Plan PIVE, de incentivo á compra de automóbiles novos, e resaltaron que o mercado de turismos acumula 18 meses de crecemento continuado.

"EFECTIVIDADE"

"O programa de incentivos para rexuvenecer o parque de vehículos demostrou a súa efectividade no mercado de turismos, no crecemento económico do país e ademais cambiou a actitude da sociedade mellorando o ámbito e activando o consumo", engadiron.

Así mesmo, destacaron que para continuar co crecemento do consumo privado e coa recuperación da confianza dos consumidores, a clave será a continuidade dos devanditos programas durante todo 2015, xa que hoxe en día existen desequilibrios e obstáculos na economía española".

Non obstante, apuntaron que aínda non se conseguiu alcanzar o nivel potencial do mercado, nin tampouco superar o millón de unidades, e afirmaron que o parque móbil español ten unha antigüidade media de once anos.

O PIVE, O MELLOR ALIADO

O director de Comunicación de Anfac, David Barrientos, indicou que o mercado español de automóbiles está a ter un desenvolvemento moi bo "e non debe pararse", ao tempo que sinalou que o PIVE é o "mellor aliado" para seguir mantendo o devandito ritmo.

Pola súa banda, o presidente de Ganvam, Juan Antonio Sánchez Torres, destacou que máis do 91% dos 175 millóns de presuposto do PIVE 7 xa se comprometeu, polo que resaltou a necesidade de que o sector teña garantida a continuidade desta medida durante todo 2015.

Ademais, o presidente de Faconauto, Jaume Roura, apuntou que este Plan se atopa nun momento de "máxima efectividade", xa que continúa tendo un efecto "bóla de neve" sobre as vendas, que se acelerou no último tramo de mes.

CANLES

Por outro lado, as entregas na canle de particulares en España, o de maior volume, situáronse en 44.956 unidades en febreiro, un 24,9% máis, mentres que nos dous primeiros meses do ano creceron un 26,7%, ata 85.946 unidades.

En febreiro vendéronse 19.495 unidades na canle de empresas, un 24,3% máis, e 37.973 unidades entre xaneiro e febreiro, un 23,1% máis. As compañías de aluguer adquiriron 22.266 coches no segundo mes do ano, un 30,4% máis, e 30.917 unidades ata febreiro, un 31,1% máis.

Durante o pasado mes de febreiro, o 33,7% das vendas de automóbiles corresponderon a modelos de gasolina, fronte ao 64,8% dos coches diésel e ao 1,5% dos vehículos híbridos ou eléctricos.

No segundo mes de 2015, todos os segmentos de mercado, a excepción dos monovolumes grandes (-2,4%), aumentaron as súas entregas, mentres que no bimestre, só os segmentos de modelos de executivo e os todoterrenos grandes recortaron as súas entregas.