Vigo e Nantes farán promoción de a autoestrada de mar para captar novos tráficos e non descartan unha cuarta frecuencia

Autopista del Mar Vigo-Nantes
EUROPA PRESS
Actualizado: jueves, 18 diciembre 2014 14:08

Buscarán demostrar os transportistas que é un instrumento "regular e fiable"

VIGO, 18 Dic. (EUROPA PRESS) -

Os portos de Vigo e Nantes-Saint Nazaire colaborarán coa navieira Suardíaz nas actividades de promoción da autoestrada do mar, co obxectivo de captar tráficos entre os "millóns de toneladas" que se moven por estrada entre Francia e o Noroeste peninsular, e non descartan que a liña marítima entre ambas as dúas terminais poida ter unha cuarta frecuencia.

Así o manifestaron os presidentes das autoridades portuarias de Vigo e Nantes, Ignacio López-Chaves e Jean Pierre Chalus, nunha rolda de prensa celebrada con motivo da visita institucional do segundo á terminal viguesa.

López-Chaves sinalou que, coa posta en marcha da terceira frecuencia, e na práctica, da denominada autoestrada do mar, a partir do 19 de xaneiro, iníciase unha nova fase para consolidar a ruta, consistirá, sobre todo, en ascender esa liña para captar novos tráficos. Nesa consolidación influirá, segundo a súa opinión, un previsible aumento de tráfico ro-ro pola adxudicación da nova furgoneta de PSA Peugeot Citroën á planta de Vigo.

Así, aínda que ese é un labor que corresponde á navieira Suardíaz, o presidente do Porto de Vigo ha comprometido o apoio da institución portuaria e recordou que, de feito, xa se adoptaron medidas para apoiar a posta en marcha da autoestrada do mar, como a bonificación do 30 por cento na carga rodada, o investimento de 6 millóns na nova rampla móbil, ou os 21 millóns de euros que se inverteron na construción dos silos onde se almacenan os coches en Bouzas.

CUARTA FRECUENCIA

Pola súa banda, o presidente do Porto de Nantes-Saint Nazaire, Jean Pierre Chalus, recalcou que a tarefa agora é convencer os transportistas de que esa liña é "un instrumento regular e fiable". Nese sentido, subliñou o compromiso de Suardíaz ao implantar unha terceira frecuencia, e apuntou a posibilidade de que se poida poñer en marcha unha cuarta frecuencia "no verán de 2015".

Ignacio López-Chaves e o seu homólogo destacaron, noutra orde de cousas, o traballo conxunto de ambos os dous portos, unidos por unha alianza histórica grazas a unha liña marítima que leva 40 anos operando (e que na actualidade move, en tráfico ro-ro, unhas 300.000 toneladas anuais). Así mesmo, recalcaron a súa colaboración noutros proxectos para a captación conxunta de tráficos ou para a obtención de fondos euros no marco da rede transeuropea de transportes.