A Xunta financia un produto audiovisual para impulsar os valores do Camiño de Santiago

Camiño de Santiago
EUROPA PRESS - Archivo
Publicado 14/06/2018 17:29:26CET

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 14 Jun. (EUROPA PRESS) -

O Consello da Xunta aprobou na súa reunión deste xoves as bases dunha subvención para desenvolver un proxecto audiovisual en formato longametraxe ou serie de televisión que fomente os valores culturais do Camiño de Santiago, de cara á celebración do Ano Santo 2021.

"Apoiámonos nas potencialidades do sector audiovisual", remarcou o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, ao termo da reunión semanal do seu goberno, nunha rolda de prensa na que detallou algunhas cuestións desta iniciativa, como o feito de que deberá ser unha longametraxe de 90 minutos ou unha serie de polo menos seis capítulos que fomente os "valores" do Camiño e paisaxísticos.

Ademais, recalcou que, como máximo, a Xunta subvencionará o 30 por cento da produción, é dicir, por un millón de euros subvencionados, o proxecto debe supor 3 millóns de euros. Así mesmo, explicou que o 110 por cento do orzamento deberá investirse en territorio galego.

Feijóo tamén indicou que, nunha primeira fase, seleccionaranse cinco proxectos, que contarán con 15.000 euros de subvención para desenvolver a súa iniciativa, da que se elixirá finalmente unha.

A segunda fase supón a elección dun destes cinco proxectos e que suporá o desenvolvemento dunha longametraxe --que recibirá un máximo de 1 millón de euros de subvención-- ou unha serie, nese caso a axuda será dun máximo de 1,5 millóns de euros.

DE CALIDADE E CON CONTIDO ATEMPORAL

Os proxectos deberán ter un contido "de calidade e atemporal" no que o Camiño de Santiago sexa un elemento importante, "pero non necesariamente o principal", recolle o acordo do Consello. Así mesmo, deberá contribuír á promoción dos valores culturais e paisaxísticos de Galicia, que fomenten a imaxe da Comunidade como destino de visitantes e peregrinos e contribúan a consolidar a marca Galicia.

Entre as características que deben reunir os proxectos, valorarase, de forma especial, que exista un equipo creativo con currículo e prestixio demostrados, xunto ao elenco de actores e o seu perfil mediático.

Por outra banda, as produtoras que se presenten á convocatoria deben ter capacidade para captar outros investimentos públicos e privados que permitan alcanzar un orzamento medio-alto, levar a cabo unha obra da "máxima calidade" e garantir a súa promoción e distribución futuras. Haberá unha puntuación especial para a coprodución internacional, especialmente con países polos que transcorre o Camiño de Santiago.

Do mesmo xeito, os acordos internacionais de distribución en televisión ou plataformas dixitais, así como a estratexia de comercialización, difusión e mercadotecnia, recibirán unha puntuación prioritaria.