Báñez diu que la reforma serà útil per a frenar la "sagnia de destrucció d'ocupació"

La Ministra De Empleo Y Seguridad Social, Fátima Báñez
EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: jueves, 9 febrero 2012 14:39

MADRID 9 Feb. (EUROPA PRESS) -

La ministra d'Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, ha defensat que la reforma laboral que este divendres aprovarà el Consell de Ministres serà "útil per a aconseguir en el curt termini destruir o frenar la sagnia de destrucció de feina".

Báñez ha assegurat a més que la reforma serà "estable i equilibrada", i "no anirà contra ningú", tenint en compte que està pensada en els cinc milions d'aturats i en els joves "que no tenen oportunitats".

A més, serà "completa i no un pegat" i "posarà les bases perquè la feina que es creu quan abans siga estable i de qualitat", segons ha avançat la titular de Feina durant la seua intervenció al ple de control al Govern del Congrés.

Báñez ha reiterat que la reforma inclourà mesures específiques per a combatre la desocupació juvenil que inclouen una "profunda reforma" de la Formació Professional, i la creació d'una "compte de formació" que acompanye el treballador en tota la seua vida laboral.

Alhora, simplificaran les bonificacions a l'ocupació juvenil i es fomentarà l'autoocupació amb la posada en marxa "a mitjà termini" d'un sistema de capitalització del 100% dels subsidis d'atur perquè els joves promoguen els seus propis negocis.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press