Charter augmenta un 22,3% les seues vendes en 2013, fins a 140 milions d'euros

Supermercado Chárter de Consum
Foto: CONSUM
Actualizado: jueves, 17 abril 2014 15:55

VALÈNCIA, 17 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La xarxa de franquícies Charter de la Cooperativa Consum va arribar a una facturació de 140 milions d'euros en 2013, fet que suposa un increment del 22,3 per cent respecte a l'exercici anterior.

   Segons informa l'empresa, va continuar amb el seu pla d'expansió i va tancar l'exercici amb 21 supermercats més, en línia amb el seu objectiu de crear un vincle de col·laboració amb el comerç tradicional de cada zona.

   Estes noves botigues estan situades en Totana, Águilas, Cieza i Blanca a Múrcia; sis a Barcelona capital, un a Sant Boi, dos a Girona i un altre a Montferrer (Lleida); en Ontur, Bogarra i Tobarra a Albacete i un en Minglanilla (Conca); onze en la Comunitat, concretament en Agost i Rafal (Alacant), Montcada, Picanya, Favara, Llosa de Ranes i L'Alcúdia (València) i a Torreblanca, Sant Mateu, Altura i al Camí Molins --en una àrea de servici--, a Castelló, i un a Almeria.

   Es tracta de 18 obertures i 14 traspassos de centres que pertanyien a l'ensenya Consum Basic, dins de la seua estratègia empresarial d'adaptar els centres propis als estàndards de la resta de la xarxa comercial.

   Actualment, Charter té 204 establiments situats a Catalunya, la Comunitat, Múrcia, Castella-la Manxa, Andalusia i Aragó.

PREVEU UN AUGMENT DEL 17% EN 2014

   Amb vista a 2014, indiquen que el bon funcionament de la xarxa de franquícies de Consum, juntament amb el ritme d'obertures, fa preveure que les vendes superaran els 163 milions, un 17 per cent més que en 2013.

   Destaquen alhora la contribució a la modernització i renovació de la xarxa dels nous supermercats i reformes en els antics, i alhora apunten que enguany preveuen incorporar 28 noves franquícies, sobretot a Catalunya, la Comunitat, Múrcia, Almeria i Castella-la Manxa.

   D'altra banda, apunten que els clients de Charter poden beneficiar-se dels descomptes i promocions de Consum i també tenen a la seua disposició els nous productes de cura corporal i capil·lar per a dona, home i infantil de les marques exclusives per a Consum Kaviva, Kyrey, Om Line i Consum Kids, de venda també en les botigues Charter.

   La marca Charter, estesa per l'arc Mediterrània, Castella-la Manxa i Aragó, se centra en poblacions mitjanes, zones turístiques i barris urbans de grans ciutats. El perfil d'establiment és el d'un supermercat familiar, d'entre 200 i 500 metres de sala de venda.

   Amb esta franquícia, Consum pretén cobrir un forat de mercat en xicotetes localitats i barris urbans que no disposen de població suficient per a un gran supermercat però necessiten una instal·lació a la seua mesura on fer les seues compres diàries, de manera que complix la seua missió social com cooperativa d'estar sempre prop del consumidor.

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià