Císcar diu que l'oferta danesa per Aeroport de Castelló "ve de fa temps" i no tenia acreditada la seua solvència

Aeropuerto de Castellón
WEB AEROCAS
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: viernes, 17 mayo 2013 20:54

VALÈNCIA 17 May. (EUROPA PRESS) -

El vicepresident i portaveu del Consell, José Císcar, ha explicat que l'oferta danesa per l'Aeroport de Castelló que va revelar al conseller d'Economia, Máximo Buch, "ve de fa temps" però "no ha cristal·litzat" perquè "no s'ha acreditat la solvència econòmica". Sobre esta qüestió, ha destacat que cal "diferenciar entre interés i l'hora de la veritat" i que "no hi ha cap empresa que haja posat a sobre de la taula l'acreditació de solvència final per a anar més enllà".

En este sentit, ha precisat que "cada vegada que una empresa ve a preguntar se li atén i se li explica però, ara mateix, per a tancar un acord definitiu no s'està fent res".

Císcar, després del ple del Consell, ha assenyalat que esta proposta era per a "adquirir" les instal·lacions ja que, ha afegit, utilitzar esta infraestructura sense adquirir-la "sol es podrà donar quan estiga en funcionament i amb companyies aèries que tinguen interés a utilitzar-lo".

En este sentit, ha dit que prosseguix "tota la tramitació necessària per a certificar i tenir totes les autoritzacions" per a la seua obertura, que estarà orientada perquè siga "flexible i ajustada a la freqüència dels vols". "És a dir, obrir-lo quan realment hi haja activitat", ha afegit.

Si durant el procés de tramitació dels permisos aeroportuaris "arriba una empresa que tinga acreditada solvència i arribem a un acord es procediria a la venda de l'aeroport", ha dit.

Preguntat per si de cas la petició de certificació perquè l'aeroport estiga operatiu huit hores al dia pot endarrerir la seua obertura, el conseller ha rebutjat esta possibilitat. "En absolut, això no va a endarrerir l'obertura", ha dit.

Alhora, ha apuntat no és "partidari de no donar dates d'obertura" de l'aeroport, i alhora ha afirmat que treballen perquè siga "com més prompte millor".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press