Cocemfe CV exigix que es tinguen en compte "condicions mínimes d'accessibilitat" a l'atorgar el segell Comerç Excel·lent

Europa Press C. Valenciana
Actualizado: miércoles, 8 febrero 2012 13:40

VALÈNCIA 8 Feb. (EUROPA PRESS) -

La Confederació de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica de la Comunitat Valenciana (Cocemfe CV) ha reiterat a la Fundació Valenciana de la Qualitat (FVC), dependent de la Conselleria d'Economia, Indústria i Comerç, l'exigència d'incloure "condicions mínimes d'accessibilitat" com a requisit imprescindible per a accedir al segell de Comerç Excel·lent.

L'entitat ha enviat un escrit a la FVC per a reclamar-li un "rotund canvi en la dinàmica" de concessió d'estos segells de qualitat i transmetre-li el "malestar" de moltes persones amb discapacitat i de la pròpia organització "al comprovar que molts comerços que han obtingut este reconeixement presenten barreres arquitectòniques a l'entrada", segons ha informat la confederació en un comunicat.

Per a Cocemfe CV, este fet suposa una "clara discriminació" que convertix esta fundació en "encobridora en permetre-ho, sobretot al tractar-se d'una institució que forma part de la Generalitat i que deuria cuidar-se d'aplicar estàndards de qualitat igualitaris i que no permeten l'exclusió".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press