VALÈNCIA 21 May. (EUROPA PRESS) -
L'èxit teatral d'Albena 'Besos' complirà este dimecres 900 funcions al teatre Flumen de València, on es representa des del passat 15 de maig, informa la sala.
Estrenat en 1999 i refet en diferents ocasions amb els mateixos actors, és el muntatge més representat de la companyia. Es tracta d'una comèdia on les situacions, les paraules, les cançons i les seues lletres parlen de les relacions sentimentals amb una mirada molt irònica i carregada amb molt humor, expliquen els responsables de l'espai cultural en un comunicat.
L'obra reflexiona com tots, en algun moment de la vida, a l'escoltar la lletra d'alguna cançó de Raphael, Joventuts, Jeanette, Camilo Sesto, Dyango o Pimpinella) "sentim que parlava de les nostres vivències, del primer petó, la primera trobada, el primer fill, les ruptures o d'aquell amor perdut".
Per la seua "originalitat, connexió amb el públic i reconeixement de la crítica, 'Besos' ha estat guardonada, entre molts altres, amb el Premi al Millor Espectacle de la Comunitat Valenciana i el Premi Max el millor text", recorda el Flumen.
Ara, fins al 26 de maig el públic tindrà una nova oportunitat de gaudir d'este espectacle "clàssic i modern alhora, divertit i intel·ligent.