VALÈNCIA 18 Mar. (EUROPA PRESS) -
El secretari general de la Junta Central Fallera (JCF) de València, Vicente Fayos, ha assegurat hui haver rebut missatges en el seu mòbil criticant el veredicte del jurat de les Falles de la Secció Especial d'enguany, conegut dimarts passat a la nit.
Fayos ha comentat, en declaracions a Europa Press, que "efectivament" ha rebut sms en els quals se li trasllada el descontentament per la decisió del jurat. Alhora, ha indicat que sap qui és el seu autor tot i que no va revelar la seua identitat. Tot i això, ha dit que es tracta d'una persona "bastant" destacada del món faller.
"De la persona que em vénen no esperava menys, és una persona que la seua trajectòria la coneix tot el món i no li done major importància, és una més i ací queda", ha manifestat el responsable de JCF. "A vegades no sé que és més important si saber guanyar o saber perdre. Hi ha qui no ho sap fer i creu que en esta vida és tot manipular les coses", ha afegit.
Al seu torn, ha apuntat que el seu treball com a secretari general de la JCF és "continuar i, per desgràcia, aguantar aestes coses també tot i que no tenen res a veure amb la festa". Ha reiterat que al fet d'haver rebut estos sms li dóna "la importància que té i d'on ve".
Alhora, preguntat per si de cas s'ha posat en contacte amb l'autor d'estos missatges, Vicente Fayos ha respost que "no" i que "en absolut" pensa fer-ho. Tot i això, ha afirmat que "si continuen" ja adoptarà "mesures", segons ha dit, "les que crea oportunes, però sense cap importància", ha insistit.