VALÈNCIA 9 Feb. (EUROPA PRESS) -
La Companyia Hongaresa de Teatre tornarà a partir de divendres que ve, 12 de febrer, al teatre de Los Manantiales de València amb el seu espectacle 'El alma se serena', protagonitzada per tres veïns del barri del Cabanyal "que s'entesten a defensar els seus habitatges", ha informat hui la sala en un comunicat.
L'obra torna a la capital valenciana després del "gran èxit" obtingut en la seua exhibició a Madrid. A més, l'Hongaresa torna al teatre on ha estat estrenada la funció, ja que han estat molts els espectadors que no van poder veure la funció a causa que s'esgotessin les entrades, van assegurar les mateixes fonts.
'El alma se serena', que estarà en cartell fins al dia 21, és una obra de Paco Zarzoso i Lluïsa Cunillé que es definix com a "una tragicomèdia fallera, però també un cabaret polític, els protagonistes dels quals són tres veïns del barri del Cabanyal, tres víctimes de les polítiques d'una ciutat que definitivament ha donat l'esquena als seus ciutadans més indefensos", han explicat.
Estos tres veïns --interpretats per Pep Ricart, Lola López i Ana Cediel-- viuen per a defensar els seus habitatges a punta de cartes als diaris, octavilles, megàfons, i riallers sabotatges.
En tres moments, en els que passen mesos, l'espectador coneixerà les "paradoxals i misterioses vides d'una rellotgera cabaretera, un tauró borsari en atur, i una hostessa arquitecta que estimen i defensen el seu barri al mig del silenci dels telèfons de servicis socials, l'estrèpit de les excavadores, traques i motors de Fórmula 1", han afegit.