VALÈNCIA, 23 Ene. (EUROPA PRESS) -
Iberdrola ha obert un canal específic d'atenció per a atendre les possibles reclamacions per les incidències en el subministrament elèctric causades pel temporal dels últims dies, especialment a la comarca valenciana de Requena-Utiel.
Les dues vies de contacte són a través del telèfon d'Iberdrola Distribució 900 171 171 --altres gestions--, o mitjançant correu electrònic a distribucion@iberdrola.es, indicant a l'assumpte 'Temporal gener 2017', segons ha informat l'Ajuntament de Requena en un comunicat.
Iberdrola ha informat este matí que uns 300 habitatges de la comarca de Requena-Utiel continuen sense subministrament elèctric, que va quedar interromput dijous com a conseqüència dels efectes del temporal.
L'alcalde de Requena, Mario Sánchez, ha explicat este cap de setmana en el seu compte de Facebook que este dimarts l'Ajuntament va a habilitar una oficina per a recollir totes les reclamacions i coordinar totes les ajudes i indemnitzacions als afectats.