Iberdrola obri un canal per a atendre les reclamacions per incidències en el subministrament elèctric pel temporal

Imagen de cómo ha quedado un poste eléctrico en Requena tras el temporal
PP REQUENA
Actualizado: lunes, 23 enero 2017 16:47

VALÈNCIA, 23 Ene. (EUROPA PRESS) -

Iberdrola ha obert un canal específic d'atenció per a atendre les possibles reclamacions per les incidències en el subministrament elèctric causades pel temporal dels últims dies, especialment a la comarca valenciana de Requena-Utiel.

Les dues vies de contacte són a través del telèfon d'Iberdrola Distribució 900 171 171 --altres gestions--, o mitjançant correu electrònic a distribucion@iberdrola.es, indicant a l'assumpte 'Temporal gener 2017', segons ha informat l'Ajuntament de Requena en un comunicat.

Iberdrola ha informat este matí que uns 300 habitatges de la comarca de Requena-Utiel continuen sense subministrament elèctric, que va quedar interromput dijous com a conseqüència dels efectes del temporal.

L'alcalde de Requena, Mario Sánchez, ha explicat este cap de setmana en el seu compte de Facebook que este dimarts l'Ajuntament va a habilitar una oficina per a recollir totes les reclamacions i coordinar totes les ajudes i indemnitzacions als afectats.

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià