Aviso: Esta noticia tiene más de un año. Última actualización: 03/09/2010 18:19

L'oferta d'ocupació qualificat cau un 56,2% interanual en la Comunitat des de gener, dos punts menys que la mitjana

   L'oferta d'ocupació qualificat a la Comunitat Valenciana ha caigut un 56,2% interanual en els sis primers mesos del 2010 respecte del 58% registrat en el conjunt nacional, segons un estudi de mercat fet per la consultora de selecció Adecco.

   L'estudi apunta que més de la meitat dels llocs qualificats creats durant el primer semestre de l'any han estat generats pels sectors sanitari, noves tecnologies i telecomunicacions.

   Per contra, el sector que més pes ha perdut en la creació de llocs de treball ha estat el de la banca, assegurances i finances, que ha passat de representar el 10,2% de les ofertes del primer semestre de l'any passat al 0,6% del mateix període d'enguany.

   L'11,5% de llocs qualificats oferts a Espanya han estat publicats en la Comunitat, la quarta autonomia que més professionals demanda per darrere de Madrid, que genera el 29,7%, Catalunya (25,5%) i El País Basc (12,45).

   Alhora, el perfil comercial ha patit alhora un important descens en el còmput total de les ofertes d'ocupació qualificat, ja que mentre l'any passat va acaparar gairebé una de cada quatre ofertes, ara ha caigut al 13,3% del total.

Ofrecido por
El vídeo comenzará después de segundos de publicidad.
Portal Turismo
 
la actualidad más visitada en www.europapress.es
Un empleado de Apple confirma varias características del iPad 3 La ola de frío se agudizará el fin de semana Sobresaliente 'Cum Laude' para la tesis de Camps

www.europapress.es es el portal de actualidad y noticias de la Agencia Europa Press. Publicación digital auditada por OJD.
© 2012 Europa Press. Está expresamente prohibida la redistribución y la redifusión de todo o parte de los contenidos de esta web sin su previo y expreso consentimiento.