VALÈNCIA 4 Dic. (EUROPA PRESS) -
El Festival Internacional de Migmetratges de València La Cabina farà la seua segona edició del 9 al 13 de desembre al Museu Valencià de la Il·lustració i la Modernitat (MuVIM), ha informat hui l'organització en un comunicat.
El certamen, que continuarà així amb el seu suport a les pel·lícules d'entre 30 i 60 minuts, és l'únic d'estes característiques existent a Europa hui dia i en esta ocasió exhibirà migmetratges de set nacionalitats diferents, han avançat les mateixes fonts.
Esta reunió dóna eixida a pel·lícules que, per ser massa llargues per a un festival de curts o massa curtes per a un de llargs, no han tingut fins ara la difusió que mereixen.
El festival s'inaugurarà el 9 de desembre amb el migmetratge alemany 'La Curva', de Felix Fuchssteiner. Durant el certamen, a més dels nou migmetratges que conformen la secció oficial, també s'exhibirà la cinta de Javier Fesser 'Binta y la Gran Idea', nominat a l'Oscar el 2007.
Una altra sorpresa que depara este festival és l'estrena a Espanya de 'La Caza de Gollum', un migmetratge basat en una història de J.R.R. Tolkien situada just abans de 'El Señor dels Anillos'. El seu director, Chris Bouchard i altres membres del rodatge acudiran al festival a presentar esta estrena i a respondre a les preguntes dels fans.