El Salvador.- Augmenten a 144 les víctimes mortals al Salvador per les pluges que ha deixat l'huracà 'Ida'

Europa Press C. Valenciana
Actualizado: martes, 10 noviembre 2009 20:05

EL SALVADOR 10 Nov. (EUROPA PRESS) -

El nombre de víctimes mortals al Salvador per les recents pluges que ha deixat l'huracà 'Ida' a l'altura del país iberoamericà ascendix ja a 144, mentre que el nombre de damnificats se situa ja en les 12.930 persones, ha precisat este dimarts el director de Protecció Civil salvadorenc, Jorge Meléndez.

En una entrevista al diari 'La prensa gráfica', ha confirmat que les autoritats salvadorenques han habilitat, fins a hui, 118 albergs temporals en escoles, esglésies i cases comunals, als departaments més afectats per les fortíssimes precipitacions dels últims dies: La Llibertat, Cuscatlán, San Vicente, La Paz, Cabanyes i Usulután.

Alhora, les autoritats han comptabilitzat un total d'1,835 habitatges afectades per les pluges i les 209 inundacions registrades al Salvador, en què també s'han registrat uns 108 esllavissades de terra.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press