Publicado 19/11/2020 10:34CET

El BOPA publica les ayudes a los sectores deportivo y cultural depués del cese de la so actividá pol andaciu

Eventu cultural suspendíu.
MUYERES. - Archivo

UVIÉU, 19 Nov. (EUROPA PRESS) -

El Boletín Oficial del Principáu d'Asturies (BOPA) publica esti xueves los dos decretos polos que s'aprueben ayudes urxentes a negocios de la cultura y deporte afectaos poles restricciones puestes en marcha pol Gobiernu pola crisis sanitaria del coronavirus.

Dambos documentos, consultaos por Europa Press, establecen que los decretos van entrar a valir esti vienres 20 de payares, y fixen un plazu de cinco díes naturales dende la entrada a valir pa solicitar les ayudes.

Al igual qu'asocedió colos decretos pa la hostelería, el comerciu y el turismu, yá publicaos, los que tengan accesu a estes ayudes van tener que caltener l'actividá nun períodu mínimu de 6 meses consecutivos a cuntar dende'l 4 de payares de 2020; comunicar al órganu concedente el llogru d'otres ayudes; informar de que se ta al corriente nel cumplimientu de les sos obligaciones tributaries y frente a la Seguridá Social; y nun ser debedor del Principáu.

Les subvenciones regulaes nestes normes declárense "espresamente compatibles" con cualquier otra concedida de la mesma naturaleza o con igual finalidá por otres Alministraciones Públiques.

El Conseyu de Gobiernu del Principáu d'Asturies aprobó'l 13 de payares les ayudes directes que van llegar a los sectores económicos más castigaos polos pieslles. L'Executivu aspira a efectuar la mayoría de los pagos, que van ser compatibles coles subvenciones estraordinaries que pongan en marcha otres alministraciones, enantes del 31 d'avientu.

Pa la cultura'l Principáu fixa como creitu máximu 3,13 millones d'euros, y la cuantía de la subvención va tar determinada pol númberu de trabayadores asalariaos que tenga l'autónomu o la empresa.

Atendiendo a esa cifra, un autónomu o persona xurídica que nun tenga trabayadores contrataos va recibir una cuantía única de 1.500 euros; ente ún y cuatro trabayadores va percibir 2.000 euros; ente cinco y nueve trabayadores 3.000 euros; y ente 10 y 249 trabayadores 4.000.

Nel casu del deporte, el creitu máximu disponible ayudes xube a 2.039.000 euros y los tramos de asignación d'ayudes son asemeyaos a los del sector cultural.

Con estos dos decretos, el Principáu yá publicó toles normes d'ayudes pol pieslle d'actividaes non esenciales declaráu'l 3 de payares. Enantes, nesta mesma selmana publicaron los decretos d'ayudes pal pequeñu comerciu --con 8.441.100 euros--, y pa la Hostelería, turismu y asemeyaos, con 19.696.000 euros.

Asturianu ofrecido por

Lo más leído

  1. 1

    La reacción de Francisco Rivera a los insultos de "chulo" y "prepotente" por parte de Isabel Pantoja

  2. 2

    Disney+ retira Peter Pan, Dumbo o El libro de la selva de su catálogo infantil por racistas

  3. 3

    Darias será la nueva ministra de Sanidad, en sustitución de Illa, e Iceta entra en el Gobierno en Política Territorial

  4. 4

    ¿La COVID-19 se transmite a través de los alimentos?

  5. 5

    El Congreso tramita, con el rechazo de Vox y PP, la petición para investigar si hay ultras en el Ejército