Consell valencianu aprueba un decretu de plurillingüismu pa los 3 años que garantiza la opción escoyida pola familia

Actualizado 01/09/2017 15:07:16 CET

VALENCIA, 1 Sep. (EUROPA PRESS) -

El plenu del Gobiernu valencianu aprobó esti vienres el Decretu llei sobre plurillingüismu que se va aplicar nel cursu 2017-2018 pa los neños de 3 años y nes aules esperimentales de dos años, a los qu'ufierta tres programes llingüísticos que respuenden a la elección de centru y la distribución curricular que realizaron les families na matriculación de los sos fíos pa que'l cursu empiece con "total normalidá".

Sobre esto, el conseller d'Educación, Vicent Marzà, destacó que con esti decretu llei "cúmplese los oxetivos que la Generalitat quería algamar: seguridá nel principiu de cursu pal alumnáu, les families y el profesoráu valencianos y el cumplimientu de les decisiones xudiciales" depués de la suspensión cautelar pela parte del Tribunal Superior de Xusticia de la Comunitat Valenciana del decretu de plurillingüismu anterior del so departamentu.

Esti decretu va ser d'aplicación esclusiva pa los alumnos que se matriculen pela primer vez esti cursu escolar y que supón un 5 por cientu del total porque pal restu del alumnáu, a partir de cuatro años, siguen vixentes pal cursu 2017-2018 los programes que se desarrollaron mentes el cursu pasáu.

El Programa plurilingüe A asígnase a los centros qu'ufiertaron na matrícula del próximu cursu n'aules esperimentales de dos años y n'Infantil de tres años una distribución curricular que contíen ente 16 hores 30 minutos y 18 hores 30 minutos en valencianu; 4 hores en castellanu, y de 0 a 2 hores n'inglés. Esti programa va establecese nes aules de dos y de tres años del 54% de los centros educativos.

El Programa plurillingüe B correspuende a los centros qu'ufiertaron ente 8 y 9 hores en valencianu; ente 11 hores 30 minutos y 14 hores y 30 minutos en castellanu, y de 0 a 2 hores n'inglés. Esti programa va establecese nes aules de dos y de tres años del 30% de los centros educativos.

El programa plurillingüe C asígnase a les escueles qu'imparten 4 hores en valencianu; ente 16 hores 30 minutos y 18 hores 30 minutos en castellanu, y de 0 a 2 hores n'inglés. Esti programa va establecese nes aules de dos y de tres años del 16% de los centros educativos.