La FSA propón a Cecilia Pérez pa presidir la FACC

Publicado 20/09/2019 20:33:35CET

UVIÉU, 20 Sep. (EUROPA PRESS) -

La Comisión Executiva Autonómica de la FSA aprobó proponer a Cecilia Pérez, alcaldesa d'El Franco, como presidenta de la Federación Asturiana de Conceyos (FACC). La propuesta tamién contempla'l nomamientu de Jorge Suárez, alcalde de Gozón, como vicepresidente del órganu municipalista.

Cecilia Pérez, alcaldesa d'El Franco dende 2003, va ser, a la espera de l'asamblea que la FACC va celebrar el día 24, la primer muyer en presidir el principal órganu que representa al municipalismu asturianu.

"L'apueste pola rexidora del conceyu noroccidental, que gobierna con mayoría absoluta, representa la voluntá de la FSA-PSOE de siguir potenciando la presencia de la muyer na política y nos puestos de máxima responsabilidá y representación, como tamién se pudo constatar na organigrama del Gobiernu rexonal", indicaron dende la FSA.

Pérez, que yá forma parte de l'actual comisión executiva de la FACC, va relevar nel puestu al alcalde de Navia, Ignacio García Palacios, que venía desempeñando'l cargu de presidente de la FACC dende 2013.