Publicado 13/05/2022 11:46

El Gobiernu aprueba'l tope al gas pa baxar la factura de la lluz

La ministra Portavoz, Isabel Rodríguez (i), y la vicepresidenta tercera y ministra para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico, Teresa Ribera.
Alberto Ortega - Europa Press

MADRID, 13 May. (EUROPA PRESS) -

El Gobiernu, nun Conseyu de Ministros estraordinariu celebráu esti vienres, aprobó'l mecanismu pa llimitar el preciu del gas pa la xeneración eléctrica a una media d'unos 50 euros por megavatiu/hora (MWh) nun periodu de dolce meses.

En rueda de prensa depués del Conseyu de Ministros, la vicepresidenta tercera del Gobiernu y ministra pa la Transición Ecolóxica, Teresa Ribera, destacó qu'esta midida, que supón una respuesta "que tien pocos antecedentes, o nengún" nel pasáu, porque Europa entendió "les causes poles qu'España y Portugal tienen que cuntar con esta esceición", va ser "un paragües" pa protexer a los consumidores domésticos y a la gran industria.

Coles mesmes, dixo que "pela primer vez nun van pagar los mesmos" y la midida tien como finalidá "amenorgar los beneficios estraordinarios de les eléctriques pa qu'haya beneficios pa toos".

Contador
Asturianu ofrecido por