El Gobiernu ufierta al Open Arms el puertu español más cercanu como alterativa a Alxecires y ta esperando respuesta

Publicado 19/08/2019 10:02:13CET
PROACTIVA OPEN ARMS

MADRID, 19 Ago. (EUROPA PRESS) -

El Gobiernu treslladó en dos causes a los responsables del Open Arms la so disposición d'ufiertar el puertu español más cercanu na so ruta, depués de que la ONG refugara desembarcar n'Alxecires (Cádiz) por nun ser "viable" y tar a seis díes del so allugamientu actual, informaron fontes de La Moncloa.

Asina, la comunicación que la Marina Mercante treslladó dos veces nos mesmos términos pregunta a los responsables del Open Arms qué consideren necesario pa que'l viaxe sía en condiciones segures y, como alternativa al puertu d'Alxecires, ufiértase-yos "el puertu español más cercanu".

El capitán del Open Arms nun respondió pel momentu, polo que l'Executivu señaló que se caltién a la espera de contestación.

El presidente del Gobiernu en funciones, Pedro Sánchez, ordenó esta mañana habilitar el puertu d'Alxecires pa recibir al barcu Open Arms, nel que viaxen más d'un centenar de migrantes y que ta énte la isla italiana de Lampedusa.

Sánchez tomó esta decisión pola situación d'emerxencia "que se vive a bordu", depués de dos selmanes de navegación y énte "la inconcebible respuesta" de les autoridaes italianes, y en concreto del so ministru d'Interior, Matteo Salvini, de zarrar tolos sos puertos.

Sicasí, la ONG Proactiva Open Arms refugó desembarcar n'Alxecires a los migrantes a bordu por ser inviable nes circunstancies actuales la singladura hasta'l puertu mentáu, del que-y dixebren cuasi mil milles.

Por eso, l'Executivu ufiertó dos veces el desembarcu nel puertu español más cercanu y tovía ta esperando una respuesta, según indicó.

Contador