Actualizado 27/04/2011 19:49:20 +00:00 CET

Iris Díaz Trancho entama la so andadura na narrativa d'adultos cola publicación de 'Nome', un llibru de relatos

Iris Díaz Trancho.
EUROPA PRESS

UVIÉU, 27 d'Abril (EUROPA PRESS)

La escritora xixonesa Iris Díaz Trancho, conocida firma de la lliteratura infantil y xuvenil en llingua asturiana, estrénase na narrativa p'adultos cola so primer publicación nesti ámbitu, 'Nome' un selección de relatos fecha pola propia autora. Preséntase esti xueves, a les 19.30, nel Antiguu Institutu de Xixón.

En declaraciones a Europa Press, Trancho describió la obra como "una selección de relatos, pubicaos en revistes y llibros colectivos que tien dos partes: una 'Tan Cerca', y otra 'Tan Lloñe'". La primera consta de relatos más cercanos a ella "dende'l puntu de vista territorial y afectivu". Y les de 'Tan lloñe', son cuestiones vinculaes con aspectos más personales de l'autor, pero non centraos n'Asturies.

Destaca'l cuentu 'Sedna', que "ye'l que menos encaxa nel estilu del restu del llibru, pero prestóme metelu porque foi col que gané'l premiu de la Tertulia Cultural El Garrapiellu", explica Díaz Trancho.

A nivel estilísticu, présta-y especialmente 'La llaguna del desiertu', que fala d'un sitiu n'Arxentina, "que ye una llaguna que secaron pa construyir una presa".

Describiólu como un llibru "fácil de lleer", y señaló que la primer parte ye "prosa poética", la llinia hacia la que l'autora diz que ta tendiendo. "Nun ye tampoco una narrativa al usu", señaló.

Amás de 'Nome', Irias Díaz Trancho tien otres cuatro obres publicaes, toes elles de lliteratura infantil y xuvenil. Mostróse motivada pa siguir escribiendo prosa p'adultos, pero recalcó que ye nos escritos pa neños y mozos el campu nel que más cómoda trabaya.

Asturianu ofrecido por

Lo más leído

  1. 1

    La Infanta Elena abandona Madrid tras el histórico anuncio del Rey Don Juan Carlos de irse de España

  2. 2

    El Rey Juan Carlos comunica a Felipe VI su decisión de trasladar su residencia fuera de España

  3. 3

    Miguel Bosé, con un aspecto bastante descuidado, reaparece tras sus últimas polémicas

  4. 4

    El final de The Umbrella Academy 2, explicado: ¿Qué es la Sparrow Academy?

  5. 5

    La Justicia de Cabo Verde autoriza la extradición del supuesto testaferro de Maduro a EEUU